baarmoederhoogte

Ik weet dat er best grote verschillen in kunnen zitten, maar ik vroeg me zo af wanneer jullie je baarmoeder boven je schaambeen hebben kunnen voelen.

Ik ben nu 8 weken zwanger en voel eigenlijk nog niets. Van de week een kraamdagboek van mijn 2e terug gelezen en toen schreef ik bij 7 weken als dat mijn kleding strakker begon te zitten.

Loop er toch steeds over te denken of het wel goed zal zitten. (Hartje klopte 2 weken terug nog te langzaam)

Daarbij ook verschrikkelijk dromen dat ik heel erg begin te vloeien of dat ze het kindje er uit willen halen. :?



Maar goed, vanmorgen wel voor het eerst kotsmisselijk en boven de pot gehangen. ( wordt het beeld dat mijn oudste dochter had van zwangere vrouwen toch bevestigd) Zere borsten en 22.00 uur haal ik met moeite. :lol:



Ben het afgelopen jaar wel 10 Kg afgevallen, dus mijn kleding zit ook wat wijder, zal er waarschijnlijk ook wel mee te maken hebben.



Nou ja, het is in ieder geval lekker om het hier even van je af te kunnen schrijven.

maandag voor het eerst naar de verloskundige, hoop dat ze het hartje kan vinden, is voor mij weer een geruststelling. a.s. vrijdag een echo.

k voelde met 12 weken nog niks!! :oops: