Baarmoeder al helemaal verstreken zijn

Wie heeft dit ook mee gemaakt en wat is er toen gebeurd?

Mijn baarmoedermond is al helemaal verstreken en heb nu rust gekregen dus geen huishoudelijke taken meer doen etz. Heb nog geen ontsluiting gelukkig!

oh jeetje…da’s wel vroeg (denk ik)!

Heb er geen ervaring mee, maar ik hoop dat je beebje nog een week of 12 bij je binnen blijft :pray:

Idd goed rust nemen!

Dank je wel memmie!

Verders helemaal niemand die er iets van weet?

Bij de jongste was mijn baarmoedermond ook al grotendeels verstreken zo rond de 25wkn. In eerste instantie schrok de VK, ze dacht dat ze al ontsluiting voelde, maar dat bleek gelukkig een of ander randje te zijn. Heb de rest van de zwangerschap bij iedere beweging wel harde buiken gehad, en we moesten er toch wel rekening mee houden dat de beeb eerder zou komen.

En inderdaad: rustig aan doen… (helemaal toen rond de 36wkn bij een echo bleek dat we blij mochten zijn als ie bij 40wkn de 6 pond zou halen :? )

Uiteindelijk is meneer met 42wkn precies geboren :angel: en woog ie 4060 gram :angel:

Maar goed, bij jou is álles al verstreken, denk dat dat toch serieuzer is. Probeer je dus alsjeblieft aan de rust te houden, en overleg met je VK wanneer je contact op moet nemen met ze wat harde buiken betreft.

Sterkte de komende weken, en inderdaad: beebje moet toch echt nog een week of 12 binnen blijven hoor!!

Hoi Jiska,

Bedankt voor je reactie! Als ik dus een harde buik krijg met steken dan moest ik gelijk weer bellen met de verloskundige maar ook met de gyn want dan kan ik gelijk komen!

Ik hoop inderdaad dat beebje nog eventjes blijft zitten!!!

Fijn dat je dat in ieder geval al besproken hebt met de VK/gyn, en bij twijfel dus écht meteen bellen hoor!! Niet gaan zitten piekeren of je voor niks belt :wink:

Ow wat spannend. Ik heb het (gelukkig) niet meegemaakt, maar idd rust rust rust en niets overbelasten.

Sterkte en veel succes :hug:

Jeetje wat spannend zeg.

Veel sterkte en hopelijk blijft je uk nog lekker tot de herfst zitten.

:hug: