wat een dag vandaag zeg…
ik had van morgen een afspraak in de stad (centrum) die zou een half uurtje duren, ik had nog net genoeg geld voor de parkeer meter voor dat half uurtje…maar diegene waar ik een gesprek mee had heeft het een kwartier langer laten duren, en nu had ik dus een parkeerboete…
gisteren gingen bij daphne in de laarzen haar rits kapot, en vandaag hetzelfde bij haar reservelaarzen…en ook vandaag zijn Myrna haar laarzen kapot gegaan…
en ik kan morgenmiddag de laarzen naar de schoenenmaker brengen ivm werk…
verder was het wel leuk hoor en heb ik heerlijk gewerkt, en krijg nu net een lief briefje van Myrna waar ze Heleen op heeft “geschreven”…
hmm al die dingen komen dan ook tegelijk he
is het niet een goed escuus om nieuwe laarzen voor de kids te shoppen ?
als straks de kinderbijslag er is gaan we nieuwe schoenen kopen voor het voorjaar…jammer dat ze het net niet wat langer uitgehouden hebben tot het mooier weer wordt zeg maar… :roll:
wat rot zeg als dat allemaal vandaag op je boterham heb gekregen :hug:
ik snap wat je bedoelt
jan zn winterschoenen waren net 2 weken terug aan flarden
hij kreeg giga natte voeten…
heb nieuwe gehaald, maar geen dure
kimmie dank je…
jildau, vind het zo jammer om nu nog nieuw te gaan kopen, volgend jaar passen ze niet meer, gelukkig hebben we nog wat reserve en de schoenmaken is dicht bij… :thumbup:
Terug naar winkel als ze nog niet zo oud zijn… Ja ehmm heb je niks aan qua rotgevoel maar scheelt wel in de beurs
terug naar de winkel zal niet gaan, ik heb ze al in september gekocht, ze lopen er de hele winter dus al mee…
ik ga volgend jaar toch maar voor een ander merk, die wat langer meegaan…
@Heleen wrote:
terug naar de winkel zal niet gaan, ik heb ze al in september gekocht, ze lopen er de hele winter dus al mee…
ik ga volgend jaar toch maar voor een ander merk, die wat langer meegaan…
Toch moeten ritsen langer meegaan hoor… :think: heb 8jr in een schoenenzaak gewerkt… maarja, als je je er zelf niet prettig bij voelt terug te gaan…

Morgen een nieuwe dag… 8)
qua winterschoenen, haal ik sinds 2 jaar geen dure meer.
het is net of jan juist in de wintermaanden veel/snel groeit.
voor de winter voorbij is, kan ik weer nieuwe halen
dus vandaar sinds 2 jaar maar goedkopere winterschoenen.
daarnaast snowboots en gewone laarzen
dan komen we de winter wel door
precies, ik kijk morgen wel even…
wie weet krijg ik wat korting op nieuwe schoenen of een tegoedbon…
je kan het ieg proberen !!!
Ik heb vorige week ook nog nieuwe laarzen moeten kopen maar er was nog winteropruiming dus een paar van 75 voor 29 gevonden :dance: .
Die zomerschoenen zijn allemaal ballerina’s; dat vind ik nu echt nog te vroeg hoor!
Dus misschien kan jij ook nog wat vinden .
Oh wat balen zeg… :?
Ik hoop dat deze dag verder beter verloopt!
Succes morgen!
En Heleen, hoe is het in Tukkerland? Schijnt de zon ook zo prachtig daar? :inlove: