Baaaal zo erg !!

Zit met Talysha in bad, en Talysha roept mama ring uit…



Ze wilde de ring even op haar vingertje, naderhand heb ik de ring eigenlijk niet meer gezien. Ik lig 's avonds in bed en voel aan mijn vinger, en voel geen ring meer :shock:



Meteen uit bed gestapt, en kon dus alleen maar in het bad liggen, en je raad het natuurlijk al…

Mijn gouden ring van 1500 euro zo hup door het putje heen gespoeld.

Hubbie heeft nog gekeken of hij de ring eventueel terug kon krijgen met de ontstopper, maar de ring is vast met de stroom mee gegaan en dus gewoon WEG !!!



Jaaa eigenlijk mijn eigen schuld, had ik Talysha maar niet met mijn ring moeten laten spelen. Maar dan alsnog baal ik enorm :wall: :wall: :wall:

Ohh jeetje zeg… Dat is idd heeel erg balen !



:hug:



Miss. kan de ring nog wel ergens anders liggen?

tussen de handdoeken of zo ?

Zulke zwaardere voorwerpen komen vaak niet door de zwanenhals van de afvoer heen, het is dus misschien toch verstandig om die zwanenhals een keertje open te draaien, misschien dat hij daar in is achter gebleven.

Ik hoop voor je dat je hem nog terug vindt want dit is natuurlijk heel erg zonde.

Oh wat balen zeg :frowning: Idd in de zwanenhals kijken (al valt dat met een bad niet mee, dan moet je volgens mij flink verbouwen).

Heb je het aan je dochter gevraagd of zij weet waar de ring is? Misschien heeft ze hem na het badderen mee naar haar kamer genomen en ergens neergelegd?

een ring is toch te groot om door het afvoerputje uberhaupt al te gaan of zie ik dat verkeerd?? :think:



in elk geval balen dat je ring kwijt is!

Ik zou ook zeggen dat een ring niet door een afvoerputje past.

En ik heb al een heel klein maatje, 16. Geloof nooit dat dat zou passen.



Ik zou toch ook nog even verder zoeken.

Maar kan me je schrik wel voorstellen.



Balen als je hem écht kwijt bent…

Gab: Tussen de handdoeken etc gekeken.



Rivella: Zo zwaar is een ring niet, gaat makkelijk met de stroom van het water mee.Als wij die willen opendraaien trouwens, moeten we een tegel eraf halen, en het muurtje kapot maken.



sopje: Nee want dan zou ze hem met het afdrogen ofzo nog moeten hebben.



Knipoogje
: Nee hoor ring past er makkelijk doorheen hier, wij moeten aan zo’n knop draaien en dan gaat het putje open…En dat is toch echt best een grote opening dan…

Hub vraagt:

een haakje aan een touwtje ???



persoonlijk zou ik voor een ring van 1500 wel dat muurtje opbreken

Denk niet dat ik met een touwtje en een haakje die ring zou kunnen pakken… We hebben met een fel lampje gekeken maar ook niets zien liggen. En ondertussen zijn we weer in bad geweest, dus zijn er weer de nodige liters doorheen gespoeld… :think:

Touwtje met een sterk magneetje?



Pfff balen zeg, strekte!!!



Groetjes,

LaBruja



ps zou mij ook kunnen overkomen…

een magneetje werkt niet met goud hoor… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Jeetje meis, wat ontzettend balen van je ring zeg :cry:

Huh? Waarom niet? Goud is toch metaal???



Groetjes,

LaBruja

oe dat is echt minder zeg.



maar als je zo’n putje hebt die je kan sluiten dan kan je de bovenkant er toch afhalen? of hebben jullie dat al gedaan. persoonlijk zou ik toch voor zo’n dure ring slopen hoor.

wow :shock:

dat si echt balen!

@LaBruja wrote:

Huh? Waarom niet? Goud is toch metaal???



LaBruja




goud is een edel-metaal, werkt magneet idd niet op.

Oooh nee, oh wat balen joh :frowning:

:hug: :hug: :hug:

Nou das zwaar … dan.

Hopelijk kom je hem vandeweek toch nog ergens tegen.



Ik denk dat ik de gok toch zou wagen om een tegeltje eruit te tikken.



:hug: :-*

jeetje wat erg zeg!

Had de ring ook nog speciale emotionele waarde…?

Vast wel he, zo’n dure ring draag ik iig niet zomaar aan mn vingers :wink:

Wat rot joh.