baaaaaah zo vies warm benauwd

ik moet ff klagen hoor





met de dag voel ik me langzamer worden , heb geen fut meer , die warmte vreet best energie van mij nu.



ik breng kind naar school en haal em weer op en voor de rest lig ik of te hangen op de bank onder de ventilator of ik lig op bed te slapen …

normaal ben ik zoooo gelukkig met het warme weer maar nu , ik heb gisteravond zelfs zitten huilen bij piets weerbericht dat het volgende week net zo dan wel NOG warmer gaat worden :oops: :frowning:



blegh ik baal ervan … kan er voor geen meter meer van genieten , eventjes de trap op lopen , ik moet zowat aan het zuurstof en me benen voelen als beton . doe mij maar 20 graden met een windje … das nu warm zat voor mij hahaha.



de meiden die er ook last van hebben en ook tegen het eind aan lopen ( of miss er al overheen , ook jullie veel succes gewenst van mij !! )

Ow ik weet wat je voeld.



Vorig jaar liep ik ook hoogzwanger rond heb zelfs tot 41+2 dagen rond gelopen.

En het was zelfs 30 graden pfff ik had het niet meer, ik was chagerijnig heel de dag, deed niets anders dan klagen en heel erg veel dutten/liggen.



Maar kun je niet ergens even afkoelen zwembadje ofzo ??

Vond ik toen wel lekker.



Wil jou en alle hoogzwangere dames heeel veel sterkte wensen :hug: :hug: :hug:

Ik ben niet zwanger, maar word wel trager en trager :mrgreen:



Veel sterkte de komende tijd, ik zag inderdaad dat het volgende week ook nog warm blijft (en dan denk ik stiekem :dance: :dance: )

ow meid ik weet zoooo goed hoe je je voelt :frowning: ik heb er dus ook echt last van, ik loop nu 2 dagen overtijd en de wetenschap dat ik met deze temperatuur of nog heter moet gaan bevallen… blehhhhh :x



Maarja, het enige wat we kunnen doen is jezelf rustig houden… alles op je gemakje (want je loopt al leeg bij de gedachte aan bijv. huishouden :wink:)…



:hug:

ik heb een koel voetenbadje staan en als ik het echt ECHT zat ben dan zit ik op me stoel onder de koele douche , daarmee red ik het een beeetje … als we smiddags het zwembad opzetten voor de kleine dan hang ik er samen in met hem , maarja , de tijd er tussen he :wink:



de was moet ook gedaan en ff stofzuigeren … en de rest … manlief doet nu practisch alles maar voel me er zo schuldig over ook voor hem is het warm , hij moet om 3 uur zn nest uit en is om 3 uur weer thuis en dan gaat hij aan het huishouden , ik probeer een beetje hier en daar iets te doen maar het gaat zo traag , bah !

ohh lekker onder de koude douche… :drool:



Wat mij ook helpt: lekker een teiltje met koud water pakken, aangevuld met ijsblokjes… voetjes erin, laptop erbij… :thumbup:



En ja, dat huishouden… dat doe ik dus 's avonds, met alle ramen en deuren open… :angel: scheelt een hoop qua temperatuur!

nou die overtijd gaat er zoiezo niet in zitten bij mij , nouja volgende week horen hoe of te wat … dan gaan er knopen doorgehakt worden , met 38 weken inleiden of met 38 weken een ks , of gewoon wachten tot het zelf komt … dit ligt geheel aan de kleine meid hoe zwaar ze ongeveer geschat word , als ze boven de 7 pond uitkomt mag ik niet meer normaal bevallen.



3 weken geleden werd ze rond de 2800 gram geschat al. a.s. dinsdag weer een groeiecho ik ben benieuwd.



enne marloes , mag ik zeggen dat die regel onder je banner errug scherp is !! een ware en rake tekst !!

Toen ik zwanger was van Marlot (2006) waren er 3 hittegolven :frowning: Het beste wat ik toen gekocht heb is een redelijk groot zwembadje gekocht. Daar zat ik af en toe als een echte walvis in 8)

ja he !! zo voel je je ook echt gewoon , dobber je daar met je dikke pens als een hopeloze vis op het droge , het heeft wel iets grappigs maar das achteraf hahaha op het moment zelf voel je je zo niet charmant , groot , onhandig en lomp … nouja heeeeeeerlijk he zwangeren … :mrgreen:

Ow wat herken ik dat zeg. Drie keer met mooi weer over tijd gelopen, waarvan bij de jongste zelfs 13 dagen! En het was warm warm warm. En ik werd dikker en logger en hield vocht vast op plaatsen waar ik niet eens van wist dat het mogelijk was. En ik werd ook steeds sjagrijniger :oops: !]



Ik duim heel hard voor je dat je vlug maar de 37 weken bereikt en lekker bevalt en weer kan genieten van het mooie weer en buiten lopen met je kleintje!



Groetjes van Marloes