B.H.'s

Even een vraagje: Mijn borsten groeien mij voorbij op dit moment :shifty:



Ik heb van mezelf best al een grote maat ( 75D ) en ik wil graag zwangerschaps b.h.'s MET beugel.

Ik vind het zonder beugel gewoon niet mooi zitten. ( Ze trekken naar het zuiden )

Nou zijn dit soort b.h.'s nogal moeilijk te vinden blijkbaar. Alles is zonder beugels :think:



Wie weet goeie zwangerschaps b.h.'s, die echt goed zitten?

De zwangerschaps BH van Anita ( :lol: :mrgreen: )

Beetje aan de prijs, maar je hebt er echt heeel lang wat aan.

Heb de mijne bij livera.



Grappig bij Thijmen moest ik echt geen beugel hebben en bij deze wil ik tot nu alleen maar met beugel.

Het zal aan de naam liggen 8)



Maar zijn die MET beugel ja?



Goh, ik heb diverse gehad maar altijd zonder beugel :doh:

Ja met beugel :thumbup:

hoi,



ik heb 90 f en zonderbeugel blijven ze zelfs mooi zitten van anita :thumbup: echt een aanrader.





gr mel

Je kan ook nog wel een tijdje een “normale” bh dragen hoor, maar op een gegeven moment zit je buik in de weg icm de beugel. Zeker als je zwaardere borsten hebt.



Ik kon na de 30 weken geen bh meer aan met beugel, die drukt op mijn buik (maarja ik heb dan inmiddels ook 85G) Heb tot afgelopen week steeds een bh van het merk SUSA aangehad, echt een pantoffeltje.



Ik waste hem gewoon om de 2 dagen uit en deed hem de volgende dag weer aan.



Maar nu ik zo’n last van mijn ribben heb draag ik, sinds eergisteren geen BH meer. is ook niet nodig, want mijn (.)(.) hebben nu toch steun van mijn buik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Anita, je moet Renzosmam even een pb sturen, volgens mij had zij een topmodel uitgezocht. Of anders weet Faizaa het misschien ook wel.

Wat dacht je van een goede sportbeha? Zitten perfect tijdens je zwangerschap! :stuck_out_tongue:

@hazze wrote:

Anita, je moet Renzosmam even een pb sturen, volgens mij had zij een topmodel uitgezocht. Of anders weet Faizaa het misschien ook wel.


Ik sta er dus al om bekend :oops:

Mijn enthousiastme over deze bh :mrgreen:

Ik heb het plaatje nog…HIJ IS TOP!

Wel duur :shifty:

Er zijn medemaandmama’s van mij die hem ook hem ook hadden anders eens vragen?

Ze zijn 50,- nieuw,ik heb er 2 :oops:

1 voor de volle mep en 1 bij een gelukje bij een internetwinkel die op de fles ging dus dat was een goede deal voor 30/35 euro ofzo :thumbup:

Ik doe ze ook niet weg :shifty: sorry,ik hoop nog een beebje te krijgen ooit en deze bhs zijn goddelijk!

Ik draag hem nu nog soms want ze drinkt nog maar 2x per dag dus dan kan ik nu wel weer op de dag mijn gewone bh’s aan.

Hier komt het plaatje :angel:

:lol: :thumbup:

SAS: Wat is het merk en serienummer 8) . Hoe heet ie?

En dat is echt een zwangerschapsbh?



Geld speelt geen rol, als de dames maar mooi UP zitten :mrgreen:

Het is een voedingsbh op het plaatje van ANITA :lol: :thumbup:

5141 is de zwangerschapsbh

5041 is de voedingsbh

cup b-f

:thumbup:

Zo’n BH van Anita had ik via MP gevonden( ze had hem nog niet geplaatst, maar nog gevonden in de kast, ik had geboden op een andere BH) voor 20 euro (vraagprijs). ik heb het afgezegd omdat de maat in mijn geval ws te klein zal zijn.



Het is een maat 85 F.



Wil je het e-mail adres van deze persoon???



Scheelt je toch weer een kleine 40 euro!!



Deze foto stuurde ze me op!

ja dat is hem. En hij is idd fijn!!!



ik heb er ook 2 en draag ze nu zelfs nog wel eens als de rest in de was zit omdat ze zo lekker zitten.

Dus als iemand interesse heeft in deze maat (85F) voor 20 euro, dan kan ik je wel het e-mailadres geven, van die verkoopster :think: :think: :think:

Anne-Marie leuk dat je aan mij dacht :-*



Ik heb 80D/75E nu, en ik had ook op MP iemand gevonden met zo’n bh en haar een mail gestuurd, maar nog niets gehoord :wink:

ik heb hier ook susa :thumbup: ik wil niks anders meer, vond de anita’s maar schuren en te slap :thumbdown: :shifty:

@Anita wrote:

Het zal aan de naam liggen 8)



Maar zijn die MET beugel ja?



Goh, ik heb diverse gehad maar altijd zonder beugel :doh:




Anita Santing in het centrum heeft ze wel. Ze zijn wel aan de prijs maar ik had een BH in maat 85G met beugels. Ook had ik een voedingsbh met beugels in die maat van het zelfde merk.



Gefeliciteerd nog met je zwangerschap.



x Coor

@Coor wrote:









Anita Santing in het centrum heeft ze wel.




WEER die naam :lol:



Vandaag zijn de winkels open in het centrum, ik weet niet of Santing ook open is, maar ik zal zeker eens gaan kijken dan :thumbup:



Bedankt Coor :-*

@Guusje wrote:

ik heb hier ook susa :thumbup: ik wil niks anders meer, vond de anita’s maar schuren en te slap :thumbdown: :shifty:




Ik heb voorheen ook die van Anita gehad dus inderdaad, maar ik vind, in ieder geval zonder beugel, dus ook te slap