B-Daddy

Ben benieuwd of er hier iemand is die ervaring heeft (de mannen onder ons dan :shifty: ) met de capsules, B-Daddy. Het zou het sperma moeten verbeteren :think: . En natuurlijk…, heeft het uiteindelijk effect gehad?

Niemand? :think:

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb er nog nooit van gehoord…

Nooit van gehoord en eerlijk gezegd geloof ik ook niet zo in die middelen. :roll:

Geen idee, mijn mannetje gebruikte de zink/magnesium tabletten gewoon van de Hema.

@Ineke wrote:

Geen idee, mijn mannetje gebruikte de zink/magnesium tabletten gewoon van de Hema.




Had je man wel goed zaad? Of is dat nooit getest?

Oh… :doh: :oops:…stom…niet goed gelezen dat je een terugplaatsing gehad hebt dus je man zal ook wel eens getest zijn.

Het is elke keer getest, over de uitslag zeiden ze niet zoveel. Alleen 1x toen we net de molen in gingen, toen was het wel goed maar niet super goed zeg maar. Zink/magnesium schijnt goed te zijn voor de kwaliteit en de snelheid. Dus we hebben het maar gewoon geprobeerd. (altijd de moeite waard en goed betaalbaar via hema).

Dan is dat misschien inderdaad de moeite eens te proberen. Vind die andere ook wel erg duur :hand: .

Ik heb er laatst wel over gelezen in een reclame krandje, ik vraag me af of zoiets wel werkt :think:

Hier heb ik ook nog nooit van gehoord.



Ik weet alleen dat wij toen de tip kregen om Q10 van dat zelfde merk als de B-Daddy.



Dat heeft bij ons wel geholpen het scheelde heel veel levende zaadcellen bij mijn man tussen de eerste en derde keer.

Dat is dan ook nog het proberen waard. Heb nu de zink/magnesium tabletten van de hema.

Heb toch ook maar eens de q10 tabletten gekocht. Misschien worden ze daar toch nog sterker en sneller van :wink: .

Ach misschien helpen ze wel, wie weet :wink:

Ik hoop het voor je :pray:

Is er al bij jullie iets bekend over het gebruik van B-Daddy?

Mijn man gebruikt het nu een maand en hij wil er wel mee doorgaan, hij heeft wel meer energie gekregen, waarschijnlijk doordat er ook Q10 inzit.

Mijn gyn zei dat het het proberen waard is.

Baadt het niet dan schaadt het niet.



Onze laatste ICSI poging gaan we dus B-daddy gebruiken

Jannigje ook hier willen we dit gaan proberen met de laatste icsi. Nu even alles op alles zetten!

Jannigje en Krabje veel succes met jullie ICSI poging.

wij hebben 7x IUI, 2xIVF en 1xICSI pogingen gehad zonder resultaat. Toen we voor onze laatste poging wilde gaan was ik spontaan zwanger, ons wondertje is nu 20 maanden.



We zijn al een tijdje bezig voor een tweede wonder. Maar wie weet met de hulp van B-Daddy.

Zijn er ondertussen al mensen die B-Daddy geprobeerd heeft en er iets over kan zeggen? Wij hebben ze sinds vandaag in huis en gaan er morgen mee beginnen. Nou ja…manlief gaat er mee beginnen. :mrgreen:

Hier B-daddy gebruikt maar helaas. Bij ons heeft het niet geholpen.