Azijn in de ijskast....weer!

Oh het is hier alweer begonnen hoor!! :wall: Het goot uit de hemel, maar ja er moeten toch wat boodschapjes komen. Dus mezelf een beetje kennende controleer ik 3 x of ik mijn portemonnee wel in mijn tas heb gestopt. Dan nog zorgen dat Casper droog bij de supermarkt komt, ikzelf een paraplu mee en vooral NIET de voordeursleutel vergeten met dit weer natuurlijk.

Vol goede moed na al die controles op pad. Sta ik voor de pinautomaat en ja hoor…aan alles gedacht behalve het meenemen van mijn tas! :o

De tranen stonden me met dank aan de hormonen al bijna in de ogen. :shifty:

Gelukkig had ik wel de sleutel meegenomen en kon ik mijn eigen huis weer in. 8)

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

WAT FIJN dat je weer last hebt ervan!! :mrgreen:

JE BANNER!! WOOOOOHOOOOOO!!!

Gefeliciteerd Rhi! :-*

Ben ook reuze blij hoor dat ik er weer last van mag hebben hoor, begrijp me niet verkeerd :lol:

Heb je trouwens ook nog hoop voor me dat het weer minder wordt? Ben ik al weer helemaal vergeten van de vorige keren natuurlijk. Of is het meer dat je er weer mee leert leven? :shifty:

Proest :mrgreen: :silenced: Sorry, maar zooooooooo herkenbaar!!!

Gisterenavond had hub om 22.30 eindelijk onze kat naar binnen gekregen. We waren aan het afsluiten voor de nacht en de poes staat mauwend bij me. Waarop ik doodleuk het raam open zet zodat hij naar buiten kon. Dus hub riep: “Wat doe je nu??” helemaal verontwaardigd natuurlijk! Whaha, ik moest zelf heel hard lachen. Gelukkig kwam de poes snel terug en kon hub er ook wel om lachen. Om 23.00 lagen we uiteindelijk allemaal op bed. :mrgreen:

Van harte met je zwangerschap!

Oooh Matsjo weet je waar ik nu ook helemaaaaal niet meer tegen kan? Eigenlijk om me rot te schamen…maar ineens (huh ineens? Nu ja ik kan het me niet meer herinneren dat het al eerder zo was) vraagt manlief van alles aan me…je kent het vast wel, waar ligt dit, dat, zus, zo…

Hallooooo ik ben al blij dat ik er overdag aan denk om mijn medicijnen in te nemen, kindlief eten te geven, te laten slapen, boodschappen te doen en niet 80% te vergeten maar wel allerlei snaaierij mee te nemen… :mrgreen: De poes hier binnenlaten laat ik ook maar aan hem over gni gni anders moet het arme beessie heel de nacht buiten doorbrengen. :stuck_out_tongue:

Nee mijn irritatiegrens ligt overduidelijk weer veels te laag. :oops:

@Rhiannon wrote:

Oooh Matsjo weet je waar ik nu ook helemaaaaal niet meer tegen kan? Eigenlijk om me rot te schamen…maar ineens (huh ineens? Nu ja ik kan het me niet meer herinneren dat het al eerder zo was) vraagt manlief van alles aan me…je kent het vast wel, waar ligt dit, dat, zus, zo…

Hallooooo ik ben al blij dat ik er overdag aan denk om mijn medicijnen in te nemen, kindlief eten te geven, te laten slapen, boodschappen te doen en niet 80% te vergeten maar wel allerlei snaaierij mee te nemen… :mrgreen: De poes hier binnenlaten laat ik ook maar aan hem over gni gni anders moet het arme beessie heel de nacht buiten doorbrengen. :stuck_out_tongue:

Nee mijn irritatiegrens ligt overduidelijk weer veels te laag. :oops:

Herkenbaar hoor! Wordt vanzelf weer minder gelukkig. Hub doet hier ook veel meer. Gelukkig vraagt hij niet zoveel. En de kat is ook meer zijn pakkie an. Alleen laat ik dat beest dan vervolgens weer buiten :mrgreen:

Oef gelukkig dat het weer minder wordt. Ben echt heel erg gezegend met amper kwaaltjes, geen potknuffelen voor mij bv. Het is alleen die irritatiegrens. Kan nu ook echt genieten van aan dagje lekker alleen met Casper. Ach nog ‘maar’ een week of 34 te gaan. :lol:

RHHHHIIIIII :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

wat heerlijk dat je er weer last van hebt

van harte gefeliicteeeeeeeerd

waaaaaaaaaaaaahhahahaa ik las de titel en dacht:

YESSSSSSSSSSSSSSSS…

wat super voor jullie…

gefeliciteerd… :-* :-* :-* :-*

Bedankt voor de feli’s dames. Stom misschien maar ik kan me nu al zoooo verheugen op het feit dat ik straks BV mag geven en helemaal zelf (samen met beeb) wanneer het ‘klaar’ is ipv dat ik moet stoppen omdat we nog een baby wensen. :dance:

Of beeb 3 moet heel graag tot 4 jaren doorgaan dan wordt het alsnog ‘lastig’ :lol: Maar dat zien we dan wel weer, eerst weer rust in de keet daarmee en nog meer genieten van het voeden.

gefeliciteerd

:dance: :dance: :dance:

:inlove: :inlove: :inlove:

Rhi gefeliciteerd!!! Super nieuws!!!

Geniet lekker van je zwangerschap(sdementie) :wink:

:-*

:inlove: Je hormonen zijn weer lekker op dreef :lol:

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dance: :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteeeerd!!! :dance:

Ohhhhhhhhhhhhhh wat gaaf!! Gefeliciteerd! :-* :inlove:

Gefeliciteerd! :smiley:

-

Ik ben bang dat ik regelmatig kan bijdragen aan dit topic. :roll: :mrgreen:

Laatst lag ik op bed, keek rechts van me en zag een eng groot ding… Mijn hart klopte ineens een stuk sneller…

Was het mijn eigen been… :oops:

Ik hing met mijn lief op de bank en wilde net zeggen:“Hè, heb je mijn sokken aan?” :shock:

En toen zag ik dat het mijn eigen voeten waren. :oops: :mrgreen:

Verder vergeet ik standaard dingen bij het boodschappen doen: zalm voor de zalmpasta, boerenkool voor de boerenkoolstamppot. Vandaag had ik mijn shirt binnenstebuiten aangetrokken, waarop dochterlief (4 jaar) zuchtend zei:'Ja, dat kan gebeuren met mama’s hè. :roll: " :mrgreen:

Rhi, ook hier onwijs gefeliciteerd :-* :-* :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Vind het zo ontzettend top voor jullie dat het weer gelukt is :dance: :dance: En nu lekker “genieten” van de dementie en de irritaties :lol: en vooral hopen dat ze niet de hele zwangerschap duren :lol: :lol: :-*

Wat goed! Gefeliciteerd !! :dance: :dance:

gefeliciteerd!! :dance:

ik mag ook meedoen aan dit topic :oops:

zaterdag was ik met 3 vriendinnen op stap. we gingen op een gegeven moment koffie drinken. ik pak een dienblad, zet er een theetje op en een muffin. vervolgens wil ik gaan betalen en wil mnm portomonnee uit mn tas pakken.

echt het zweet brak me uit, ik kon hem nergens vinden. ik kon nog net uitbrengen dat ik mn portomonnee niet had, toen mn vriendin zei: uhhmm hij ligt op je dienblaadje hoor… :oops: :oops: :oops:

ik kan me ook gewoon helemaal niet herinneren dat ik hem had gepakt :oops: