http://nl.youtube.com/watch?v=qdK9zSl2cgE
Ik vind het echt zo’n gore reclame, kan er niks aan doen. Ik weet heus wel dat het niet echt is en overdreven, maar gewoon het idee :sick: (of zijn het mijn hormonen).
Hoe vinden jullie hem?
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ik vind hem wel goed. En lachen. Kan me wel voorstellen dat men het een beetje onsmakelijk vinden. Maar ik vind het wel een goede reclame. Het zegt wel wat.
haha ik vind um juist geweldig
Al zijn er wel leukere reclames van Axe.
zit me echt af te vragen hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben om water uit oksels te laten sproeien
hahaha,
Ik hou sowieso niet van dit soort reclames. Ik vind zelden een reclame grappig, maar ik denk ook dat het door je hormonen komt…
:lol: 8)
ik vind hem :sick:
Tja, wat moet ik er van zeggen?!?!?!?!?!
erg overdreven, maar er zijn inderdaad mannen (ook vrouwen) die er erg veel last van hebben.
Ben blij dat mijn mannetje dat niet heeft!
Ik vind de axe reclames zo wie zo nooit grpapig/leuk/goed gevonden enz enz
Oohh dat vind ik wel. Vooral die met die jongen die een berg beklimt? Tjeeeeee. Hoe is die ook alweer.
Inderdaad wat overdreven!
tja, dit is niet echt BOOM CHICKA WAWA… :mrgreen:
Ik vind vnl de reactie van die mevrouw op het einde wel grappig, dat ze wegduikt :lol:
(denk dat ze een soort (tuin)slang achter de oksel hebben bevestigd en zo ‘sproeien’ tenminste, zo zou ik het maken :lol: )
@mayo28 wrote:
tja, dit is niet echt BOOM CHICKA WAWA… :mrgreen:
Oh nou die vind ik ook vreselijk. Deze overigens ook!
Die met die chocolade vind ik nog wel het leukste!
Iedereen hier vind hem vreselijk, maar dat typische ‘Ken’ hoofd met die ‘Prodent-smile’, helemaal leuk. :lol:
Ik vind hem wel leuk haha, ok zwaar overdreven maar de booschap si duidelijk :lol: