Avro Junior SINTfestival

Ik zit hier dus al een half uur tenenkrommend naar te luisteren…

Dit zijn finalisten van het junior songfestival???

Wat een drama…Die meisje zingen allemaal hetzelfde, Ze zingen echt allemaal vals…

Wat een aanfluiting… :shifty:

Het is dat mijn kind het leuk vind, maar wat een trieste bedoening zeg…

Ben ik de enige?

nee ik vond vooral dat meisje met die rode haren heel vals zingen…

Afgelopen zaterdag stond het laaste stukje aan. Niet om aaaaaaaaan te horen inderdaad! Ik verbaasde me er ook al over dat dit de finalisten zijn!

nou zeg, t zijn maar kinderen die het leuk vinden om te zingen.

Wat maakt dat nou uit dat het vals is.

Als ik me ergens niet druk om kan maken…

@Linda_ wrote:

Is een mening uiten over iets gelijk aan het er zich over druk maken? Want dan maakt iedereen zich iedere dag druk over het een of ander.

Is dat dat Yeahyeahyeaheah sinterklaahaas kapoewhoewntje… gospelachtige sinterklaasliedjesfestival? Want dat vind ik ook vreselijk…

@Nefarious wrote:

@Linda_ wrote:

Is een mening uiten over iets gelijk aan het er zich over druk maken? Want dan maakt iedereen zich iedere dag druk over het een of ander.

nee hoor :slight_smile:

:shock:

Wij vinden het erg leuk. Vooruit, ze zingen niet allemaal even zuiver, maar ik vind dat de kids het erg leuk doen. En die twee van ons gaan uit hun dak.

Overigens was vandaag de herhaling van vorig jaar. Afgelopen zaterdag was van dit jaar en daar zitten wel een paar goede tussen, vooral het meisje wat gewonnen heeft.

@Linda_ wrote:

Het zijn geen kinderen die het alleen maar leuk vinden om te zingen…Het zijn finalisten voor het junior songfestival…En dan vind ik niet dat je zo lelijk moet zingen… 8)

En druk maken, nee hoor…Mijn kinderen vonden het mooi en daarom stond het op. Als het aan mij had gelegen had ik die meuk gelijjk weggezapt.

ze zongen vreselijk!

helemaal ver-americaanst!

zo’n lange uithaal waar geen uithaal hoort te zijn,

van die trillinkjes in hun stemmen…

ik dacht ook al: vinden we dit nu mooi zingen? ik niet.

zonde van die gezellige sinterklaasliedjes!

overdreven vond ik het.

@Ziet wrote:

zo’n lange uithaal waar geen uithaal hoort te zijn,

van die trillinkjes in hun stemmen…

En dan ook al die meisjes he....

13 in een dozijn...

Ik vond die liedjes ook allemaal zo lekker vlot :liar: , maar ja Mika is helemaal gek van Teuntje (geen idee waarom maar sinds hij die heeft gezien bij het junior songfestival is het Teuntje voor en Teuntje na 8) :lol: ), dus hier moest het ook aan :mrgreen: