avondvoeding laten vallen

Hallo !

Mijn zoon Sven is 3 maanden en 1 week. Hij slaapt geweldig, van 18 uur tot de volgende morgen 8 uur :zzz: . We maken hem om 22 uur wakker voor de avondvoeding. Nu vraag ik me af wanneer je het beste kunt stoppen met de avondvoeding. Moet ik dit gaan afbouwen, of in een keer stoppen? Heeft iemand hier ervaring mee ?

Ik ben heel benieuwd ! Bedankt alvast voor jullie reacties.

Toen Mateo echt een tijd goed doorsliep hebben we afgebouwd. Steeds minder in de fles, maar ook steeds vroeger…

succes

Ik gaf 5 flessen en maakte Jesse ook altijd wakker voor de laatste om 22 uur. Op een dag ben ik de laatste fles gaan verdelen over die andere 4 (4x210cc + 7 schepjes) en hebben we de laatste laten vervallen. Dat ging in 1 keer prima! Je moet een beetje kijken wat je kindje zelf aangeeft. Ik vond het niks om hem aldoor wakker te maken 's avonds en nu gaat het prima.

Wij hebben de laatste fles steeds een half uurtje vroeger gegeven. Totdat ze hem om 7 uur kreeg.

Succes!!!

Liefs Karin

Lynn gaf op een gegeven moment zelf aan dat ze 'm niet meer wilde. Dan maakte we haar wakker en dan dronk ze 1 of 2 slokjes en wilde dan niet meer.

Toen hebben we 'm gelijk helemaal laten zitten. Dat ging prima.