Avondvierdaagse (abcoude)

Dit jaar doen we voor het eerst mee aan de avondvierdaagse.



Ik ben echt reuze benieuwd hoe dat zal zijn en of ze het volhouden.



We zijn gewend om hele stukken te wandelen en nu is het ook gezellig met klasgenoten, maar 4 avonden 5 km. :angel:



Wie doet ook mee en heeft misschien nog tips?

Wij doen ook mee. Niet in Abcoude, maar in Hoorn… voor de tweede keer. Vorig jaar liepen we alleen met de oudste, dit jaar doet mijn dochter ook mee. Zorg dat je met klasgenootjes bij elkaar loopt, dan houden de kinderen het zeker vol, dan hebben ze het niet zo door dat ze zo’n eind lopen, dat is eigenlijk de enige tip die ik heb :slight_smile:



Ik vind het heel leuk, vooral de laatste avond, dat is hier één groot feest :smiley:

wij zitten er nu midden in wij gaan zo de 3de avond lopen hier hebben ze hem helemaal ingekort maandag hadden de kids 9,2 km gelopen en gister gewoon 5 km vandaag dus een ingekorte versie

maar het zijn niet de kids die zeuren hoor!! het zijn de grote mensen die klagen :slight_smile:

Ik loop volgende week voor t eerst in Zwolle

met alle 4 de kids

(Pap’s heeft een late dienst)



de oudste 2,.8 en 4 jaar gaan zelf lopen

Anne en Emma mogen in de fietskar/draagdoek

ben benuwd,hopelijk houden ze t vol



(vondt het zelf als kind zo geweldig)

Klagen van 5 km lopen?



Ik loop 2 keer in de week een rondje plas en dat is 6 km. Daar doe ik 45 min over. Hoe lang lopen kinderen over 5 km? :think:

@Madre wrote:

Klagen van 5 km lopen?



Ik loop 2 keer in de week een rondje plas en dat is 6 km. Daar doe ik 45 min over. Hoe lang lopen kinderen over 5 km? :think:




dit is heel anders de 5 km lopen ik loop 2 keer in de week 10 km maar ik ben vermoeider als ik hier weg kom het is echt slenteren…

vandaag kwart over 6 begonnen en half negen waren we binnen…

en dan staan wij op nummer 7 dus dicht bij de start… toen wij weg gingen kwamen er nog een hele stoet aan die zijn dus nog later!!