Wij gaan morgen de eerste keer lopen… Ben zo benieuwd of ze het gaat redden…
mijn oudste gaat helaas niet mee, die is ziek
vorig jaar met 5,5 jaar voor het eerst meegedaan en dat vond ze heel leuk.
We waren wel elke avond de laatsten omdat ze het heel druk hadden met bloemetjes plukken en paarden aaien :mrgreen: .
Dit jaar zie ik het niet zitten maar wilzij wel graag.
Toen ze 4,5 jaar was vond ik haar ook te jong. Toen mekkerde ze in de stad al dat ze niet meer wilde lopen af en toe en vond ik het ook te laat 's avonds.
Snap je punt dus wel.
Heb zelf dus ook een jaartje gewacht.
Rav gaat vanavond ook voor de eerste keer meelopen. Hij zit in groep 2. Hier mogen de kleuters ook 2 of 3 avonden lopen. Hij loopt in ieder geval vanavond en vrijdag mee.
Nure wilde ook graag, maar die mag volgend jaar. Ik denk dat die het niet gaat redden, en dan is het voor niemand leuk.
Ik ben benieuwd hoe het gaat vanavond met Rav. Mijn man loopt mee. Er loopt wel een hele club mee vanuit school en er is ook een verzamelpunt van de school, zodat iedereen gezamelijk loopt.
Jesse loopt dit jaar voor het eerst, hij wordt in augustus 5.
Manlief loopt mee en Jesse kan eventueel bij hem op de schouders als hij het echt niet meer volhoudt.
Hij wou vorig jaar al meedoen. We vonden hem toen nog te jong, maar hebben toen wel beloofd dat hij dit jaar mee mocht lopen.
Toen we de inschrijfformulieren kregen, hebben we het hem gevraagd, we hebben uitgelegd hoe ver het is en hij gaf aan dat hij echt graag mee wilde doen.
Hij loopt 3 avonden, donderdag gaat hij gewoon naar zwemles.
De avonden dat hij loopt, hoeft hij alleen maar 's ochtends naar school, dus dat komt mooi uit.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat en wat hij er van vindt!
Hier lopen ze trouwens ook per school. En er lopen begeleidende ouders mee, die elk een groepje van 5/6 kinderen onder hun hoede hebben.
Vanavond de eerste avond gelopen.
Supertrots op mijn meisje, want ze heeft het heel goed gedaan!!!
Benieuwd of het morgen ook zo goed gaat, dan hoeft mama niet mee, gaat ze met de klas…
Alleen hopen dat het beter weer wordt, want het was bagger!!
Succes met lopen allemaal!
Wij hadden kai bewust niet op gegeven je mag alle avonden maar er is ook een vaantjes avond
Maar kai kwam gisteren thuis met ikmwil ook lopen mag ik als je blieft meelopen bijna zijn hele klas liep mee.
We hebben mee gedaan hij heeft het helemaal uitgelopen ik debk trouwens niet dat het 5 km was eerder 4
En mama ligt nu met beken klachten op bed en hij is vrolijk weer naar school en wat trots dat hij mee mocht doen.
ik vind het aantal kilometers nog niet eens zo’n probleem meer het feit dat je pas rond 9 uur weer thuis bent omdat ze allemaal in slakkentempo die 5 kilometer lopen :roll:
wij hebben vorig jaar 1 avond meegelopen toen was Luna nog kleuter en het regende heel hard en je moest in de groep blijven die echt heel langzaam liep… dus op het einde waren we echt helemaal verzopen :thumbdown:
dit jaar niet opgegeven we hadden zoiets van we lopen zelf wel lekker op ons eigen tempo
Ben supertrots, want gisteren heeft mijn bikkeltje haar medaille gehaald :inlove: :inlove: :inlove:
En supergeboft met het weer, tijdens de pauze een stortbui, maar waren net op tijd om ze allemaal in de regenjassen te hijsen…
En de intocht was super. alle drie de fanfares waren er…
Benthe glunderde, ze gaf bijna licht :inlove: :inlove: :inlove: