Bestaat dat, avondmisselijkheid?
Ik heb 's ochtends nergens last van, maar ben nu al twee avonden achter elkaar flink misselijk. Ik neem mezelf niet helemaal serieus hoor, want zelfs als ik zwanger zou zijn, zou het vandaag pas 3 dagen na de bevruchting zijn :lol: Maar toch, ik heb ook droge ogen, wat destijds ook ruim voor mijn NOD het eerste teken was van mijn zwangerschap van Em
Vanaf hoeveel dagen na de bevruchting kun je de eerste symptomen merken?
Of zou ik gewoon misselijk zijn van de maïskoekjes die ik zowel gisteren als vandaag heb gegeten? :lol: :lol: :lol:
Ben woensdagavond ook heel misselijk geweest, gister had ik heel misschien een innesteling… En ja, ook last van mijn lenzen gehad vandaag (droog dus)
Ik heb het bij enkele van mijn vorige rondes ook gehad. Niet zozeer dat ik echt heel misselijk was hoor. Maar genoeg om het te merken. Een keer ook snachts, dat ik er niet van kon slapen. Ik vermoed dat het bij mij kwam door hormoonveranderingen / -schommelingen. Uiteindelijk ben ik elke keer gewoon weer ongi geworden… Bij mijn eerste kindje had ik het iig niet, ik voelde me toen gewoon een beetje grieperig, lusteloos en futloos (hield drie maanden aan).
Liefs, Byke
Ik had inderdaad tijdens mijn zwangerschap dat ik voornamelijk 's avonds en 's nachts misselijk was, ik heb het nooit 's ochtends gehad. Avondmisselijkheid kan wel, alleen denk ik dat 3 dagen na je eisprong wel aan de vroege kant is…
Het bestaat dus wel!
Alleen… ik heb inmiddels nergens meer last van. :?
:lol: