Herkennen mensen dit? ik had al ongi moeten worden (denk ik) nog niet getest maar iedere avond tot nu toe na het eten misselijk… wie kent dit?
Is het alleen s’avonds of ook overdag of smorgens?!
Misschien anders een test doen…
dacht dat je nod zondag of maandag was? :think:
Maar nee niet bekend. Kwaaltjes komen pas vaak rond 5 weken…
is alleen 's avonds.
krabje, het probleem is dat ik niet echt duidelijkheid heb over de cyclus. Zoals ik hem heb bijgehouden idd zondag of maandag, maar volgens manlief (houdt het bij in zijn eigen agenda :mrgreen: ) moest het gisteren. Maar ja … is natuurlijk ook niet altijd zelfde hoeveelheid dagen ertussen… :roll:
hmm rond 5 weken… dat is het in ieder geval niet…
tja, als je test, dan weet je zeker of het van zwangerschap is of niet…
ja woensdag getest maar negatief! Maar nog geen ongiklachten wat ik normaal altijd erg heb (krampen enzo!) dus vandaar…anders maandag of woensdag nog maar eens een testje doen…
ik had het met l.yann haar zwangerschap alleen maar…
overdag niets geen last…
ik zou als denk ik over 3 dagen als de ongi niet doorzet er nog een testje tegen aan gooien.
Ik had er ook alleen s avonds maar last van, kon dan ook geen groenten vlees aardappelen zien :sick:
Gyn zie dat misselijkheid ook te maken heeft met je moe voelen, dus s avonds werd ik moeer en misselijk
even testen dan weet je genoeg
En weet je het al?
gisteren getest en negatief… maar ook nog geen ongi of tekenen hiervan… we wachten dus maar “rustig” af!