Aventflessen stuk

Hoi,



Vraagje… ik heb een aantal flessen overgenomen van een vriendin van mij en er een aantal zelf neituw gekocht. Nu ik dus al een maand aan de fles ben(Madeleine dan) zie ik in zeker 2 van de 6 flessen die ik heb, van die barstjes… ze zijn gelukkig nog niet door, maar echt safe vind ik het niet, straks gaan ze lekken… Hoe is de garantie van Avent op de flessen? Het gaat hier om de grote flessen, van 260 cc… Iemand ervaring mee??

Oh en ik gebruik de sterilisator van Avent zelf, voor in de magne… soms verwarm ik ze met de avent flessenwarmer, soms met de magne…



De flessen zijn al zo duur…

Dat is wel heel vreemd, zeker omdat je relatief veel flessen hebt en ze dus niet zo veel gebruikt worden.

Ik heb er zelf helemaal geen last van gehad dus ben heel benieuwd hoe het gekomen kan zijn…



Dus geen antwoord… sorry

Even contact opnemen met Avent, ze hebben echt een SUPER-service, dus als het enigszins vreemd is zullen ze je wel een vervanging geven.

je mag die van mij anders wel hebben Danja, ik gebruik zelf Difrax, de Avent flessen heb ik bij Demi 1 keer gebruikt.

Wil ze wel voor je meenemen in januari?



gr

muts

idd, even avent mailen, voor je het weet heb je duidelijke reactie en/of nieuwe in huis… ik heb het met flessen nog nooit gehad, wel met een kolfventiel dat niet meer goed functioneerde. Ik kreeg gratis twee nieuwe thuisgestuurd.

Heb ook geen problemen met Aventflessen.