avent vraagje...welke speen

hallo,

Stijn krijgt in zijn laatste fles rijstebloem maar ik moet ruim een 45 minuten uittrekken om die fles erin te krijgen.

Nu gebruik ik speen 3 met drie gaatjes, ik heb ookal eens de 3 standenspeen gebruikt maar dan stroomt alles via zijn mondhoeken eruit.

Mijn vraag is dus…wat kan ik er aan doen zodat het niet zo lang duurt voordat die fles er in zit.

Meer rijstebloem toevoegen zodat het wel gaat met de standenspeen of gewoon pech gehad en ruim 45 minuten doen over zijn laatste fles.

Groetjes Nathalie

Je zou de 3 standenspeen van de eots kunnen proberen, deze kun je ook in de adventfles doen

Mijn ervaring is dat die 3 standenspeen minder snel is dan de die van advent

Bedankt.

Ik wist niet dat je dat kon combineren joh.

Als ik van de week in de buurt ben van de etos ga ik eens op onderzoek uit.

Thanx!!

Ik heb toen ik net weer aant werk was enorm gezicht naar allerlei flessen en spenen omdat mijn dochtertje soms niet uit de fles wilde drinken en bij de advet ging het heel goed en ook bij de die van de etos die dus een keer zo goedkoop als de advent is

Bij de 3 standenspeen van etos staan gewoon de cijfers 123 op

wist ook niet dat je kon combineren. Ga ook eens die speen van etos uitproberen :thumbup:

Enne wat betreft het langs de mondhoeken lopen onze KA vertelde dat we gewoon moesten blijven proberen aangezien ze het vanzelf vrij snel oppakken. En dat is echt zo!

Tis even een geknoei maar na een tijdje wennen ze eraan en gaat het veel beter.

Met schaar speen 1 wat groter knippen :mrgreen:

Deed de verpleegkundige in het zkh :wink: