avent oefenbekers

Heeft iemand ervaring met de avent oefenbekers?

Degene waar ze net als uit een gewone beker langs de rand kunnen drinken waar een soort ventiel in schijnt te zitten tegen te lekken

Werkt dit?

Ik heb er eentje gekregen van een vertegenwoordiger.

Ik ben er niet kapot van.



Mijn miejse vond het erg lastig om er uit te drinken. Plus vond ik het anti lek deel niet ideaal. Ze moeten namelijk de ronde schijf indrukken om te drinken, dat doe je door je lip er tegenaan te zetten, maar ja mij meisje vod het ook wel errug leuk om mee te spelen, steeds op het ronde ding drukken en op de kop houden geeft een geweldig leuke kliederbende :mrgreen: .

Geef mij maar een gewone anti lek beker en voor het oefenen gebruik ik een gewone beker.

Ik heb hem ook thuis, oke mick wil er niet uit drinken (oke hij drinkt nergens uit haha) maar vind dat ding wel lekken. Heb het zelf geprobeerd om eruit te drinken en dan blijft er net een klein laagje water in staan en als je hem op de kop houdt valt het eruit :?

Ik heb zo’n oefenbeker nooit gebruikt, de jongste heeft in het begin vooral de Nutrilon beker gebruikt, met 2 handvaten. Of net zoiets, een tuitbeker met 2 handvaten zonder de dop erop. Dat ging eigenlijk ook best.

Nu drinkt ze uit alle gewone bekers, maar wel altijd aan de grote tafel of haar kleine tafeltje, anders gaat het mis en ligt alles overal :wink:

Levi heeft nu een gewone tuitbeker maar de laatste tijd is het dus steeds omdraaien en dan maar heel hard leeg drukken :roll:

Een gewone beker vindt hij wel interessant maar dat is natuurlijk nog een grote kliederboel dus ik dacht misshien zijn die bekers van avent dan wat maar zo te lezen geloof ik niet dat die echt werken haha

Iris kan er wel goed uit drinken, maar ook die kliedert er mee.

Maar dat doet ze met iedere beker. Vind het vooral fijn dat ze goed af te sluiten zijn.

Die van Avent ken ik niet, ik heb wel de Kiddyboo antilekbeker.







Deze heeft een siliconenring erin liggen en in het midden is het afgesloten met een drukdeksel. Langs de rand kunnen ze dan drinken en door de ring lekt het amper. Maar ze kunnen wel geheel langs de rand (360 graden)drinken, niet slechts van één kant of dergelijke.



Op dit moment gebruik ik 'm niet omdat S elke beker als potentiele hamer ziet en ondanks dat het een anitlekbeker is, wordt je er dan toch wel nat van.

S krijgt nu een rietjesbeker van Nuby.

Ik heb dezelfde als clair. Als i idd niet als hamer wordt gebruikt is het echt een prima beker. Door aan de rand te zuigen komt er gewoon drinken uit, geen moeilijke dingen en door er op te drukken blijft i ook gewoon dicht. Alleen door heel hard op de tafel/stoel/kast/grond/ofwatermaarvoorhandenis te slaan komen er wel druppels uit. Hij kan inmiddels uit een gewone beker drinken, maar als i gewoon drinken op zn speeltafel krijgt, geef ik m gewoon nog steeds deze, 9 van de 10 keer valt i wel een keer om.

Mijn zoontje drinkt regelmatig uit die van avent. Dat gaat erg goed! In het begin ging hij er wel mee spelen maar nu eigenlijk niet meer.



Anti lek werkt best goed. Blijf wel een soort laagje in het anti lek systeem zitten als je hem erg heen en weer schud. Maar dat is echt een klein beetje en dus niet heel erg. Bovendien, als je dat weet hou Jemen rekening mee.