Avent flessenverwarmer

Heeft iemand de avent



Babyfles- en -voedingverwarmer

220 - 240 V SCF260/22









zo ja wat zijn jullie ervaringen

grrr ik krijg het plaatje niet :mrgreen:





Ok ideaal dus? ook voor kolf melk

Ja, is ideaal, kopen? :mrgreen:

Als jij dezelfde hebt die ik bedoel :mrgreen: :mrgreen:

Ja, ik heb dezelfde, niet vaak gebruikt ook, geen spatje kalk onderin en heb de zakjes ontkalkingsspul en gebruiksaanwijzing ook nog voor je.

Met een beetje mazzel vind ik de bon ook nog en dan heb je nog een paar maanden garantie :stuck_out_tongue:

Ik pb je vanavond even, ik moet nu weg :-*




Deze bedoelde ik (nieuw is hij rond de 60 euro)

Avent IQ Fles- en Babyvoedingswarmer



Avent









Voor:

€ 54.95













Foto vergroten





(artikelnummer: 6894)



Deze fles- / babyvoedingsverwrmer maakt gebruik van de IQ technologie.



Hierdoor hoef je alleen de inhoud (melk of babyvoeding), inhoud en begintemperatuur te selecteren en de verwarmingstijd automatisch geregeld. Is ook geschikt voor melk/ voeding die bevroren, gekoeld of op kamertemperatuur is. Voeding De melk/voeding wordt binnen 2 minuten verwarmt.



De fles- en babyvoedingsverwarmer is geschikt voor alle zuigflessen, Via bewaarbekers en voedingspotjes. De deksel is verstelbaar en met de "lift"zijn kleine flesjes en potjes eenvoudig uit de verwarmer te halen.



De IQ Fles- en babyvoedingverwarmer komt inclusief een zuigfles 260 ml en een voedingslepeltje.

Ja, ja, dat is hem echt :slight_smile:

Ik overleg met Loek als hij thuis komt en spreek je dan aan op msn.

Hij staat hier zo goed als nieuw te zijn en stof te verzamelen, ik geef geen bv meer dus ik warm alles op in de magneet :oops:

Ok is goed hoor,



ook zo zonde als die te staat te verstoffen :mrgreen: (mag ik wel een foto dan) :oops:

Ik heb deze ook en ik moet zeggen hij is zeer goed. (maar de gebruiksaanwijzing kan beter)

Ik heb hem inmiddels, (hub kwam er mee aanzetten) en MarVin je hebt gelijk de gebruiksaanwijzing kan idd beter