avent borstkolf

even een vraagje, mijn eigen kolf is vanmorgen kapot gegaan, aangezien ik alles fulltime kolf en ik aan het werk moest, sta voor de klas dus kon ook neit zo snel ff naar de grote stad, heb ik hier, omdat er niks anders was een avent kolf gehaald.



Maar, snel kolven gaat niet, als ik kolf schiet telkens dat sterretje eruit. Het lijkt wel of er te veel melk in komt in dat reservoirtje, ik wil gewoonff snel kolven maar dat gaat nietlukken, of is er eenmanier waar het wel lukt?

Ik heb ook een avent, weliswaar al een paar maanden niet gebruikt maar wat bedoel je met het sterretje? :think:

Kun je misschien proberen om iets langzamer te kolfen maar wel hendel volledig in te drukken? Ik neem aan dat hij daarna elektrisch gaat?

Of juist andersom, snel maar iets minder ver indrukken.



Ik heb niet gehad dat de kolf uitgaat, tenzij ik per ongeluk de hendel aanraakte en te ver indrukte als hij elektrisch bezig was. Dan denkt de kolf namelijk dat je opnieuw het ritme wil instellen.



Succes, lijkt me vervelend als je moet wennen aan een nieuwe kolf :hug:

Ik heb altijd een avent gehad maar nooit problemen…

geen idee dus, sorrie

heb een handkolf :oops: maar mijn toeschietreflex is zoooo enrom, dan spuit hetmet giga hoeveelheid tegelijk eruit. Dat sterretje bedoelde ikd at ventiel…



k hoorde dat ik de vacuum eraf moest halen dan loopt het ook weer leeg. Baal wel, want zo kan ik niet ff snel kolven :wall:

Ik weet dat Avent zowel een plat plaatje heeft en ooit rond 2006 er een nieuwe versie is gekomen met een soort wit tuitje.



Dat plaatje sprong erbij mijn ook af, avent toen gebeld en kreeg gratis een tuitje opgestuurd