Avent borstkolf losse onderdelen te koop ?

Ik heb net m’n kolf stuk gemaakt. :shifty: :oops:

Was hem aan het uitkoken in een pannetje, stond hij er blijkbaar te lang in waardoor het plastic ding (wat je op je fles schroeft en op je borst zet) gesmolten is ! :doh: :shock: Dat ding was tegen de pan aan gaan leunen toen ik even wegliep en is nu dus in kaarsvet omgetoverd.

Nu vroeg ik me af of iemand weet of je dat onderdeel los kan bestellen of dat ik een hele nieuwe kolf zou moeten kopen ? :shifty:

Waar heb je hem gekocht?

Ik kon terug naar de winkel en zij hadden een nieuwe exemplaar voor mij. Dus ik zou de winkel even bellen of Philips zelf.

Ik heb hem bij de baby-dump vandaan, alleen dus geen bonnetje meer natuurlijk (al 4 maand terug gekocht) :wall:

Ik zou het service nummer van Avent/Philips even bellen. Dan kun je wel losse onderdelen bestellen dacht ik. (ben een keer een ventieltje kwijt geraakt, en die kreeg ik ook zo toegestuurd.)

Nou daar heeft de baby-dump bij mij destijds niet eens naar gevraagd :wink:

waarschijnlijk in het kader van ‘belangrijk’ geen vragen maar meteen een nieuw onderdeel mee (bij mij was de motor stuk gegaan).

Hoop dat het inmiddels is opgelost :thumbup:

Sweet-Love is zo lief geweest haar kolf(trechter) op te sturen naar mij :mrgreen: Zal v/d week binnenkomen.

@Selena wrote:

Sweet-Love is zo lief geweest haar kolf(trechter) op te sturen naar mij :mrgreen: Zal v/d week binnenkomen.
:-*

Sinds kort kun je op de philips site alle onderdelen los kopen. Fijn dat je al geholpen bent.