Avent antilek tuitbeker, eerst lucht zuigen?!

Hallo allemaal!



Weer een vraagje van mij, wat is een forum toch handig!!! :lol:



Ik gebruik sinds kort voor mijn dochtertje de antilek tuitbeker van Avent, met de zachte tuit. Nu heb ik er zelfs is geprobeerd uit te drinken en merkte dat er heel veel lucht mee kwam, is dat normaal???

ja dat klopt. er komt ook wat lucht mee. ik neem altijd eerst zelf een slok zodat ze niet bij de eerst slok zo’n hap lucht krijgen.

Oowww dat moet ikmet Roan ook maar eens gaan gebruiken, hij heeftnog steeds een fles met speen :oops:

Hahaha nou Jada vind het drinken uit een flesje ook lekkerder hoor! Ze heeft het wel een beetje door nu hoe die tuitbeker werkt en ik oefen ook met een gewoon bekertje tussendoor. Haar melk krijgt ze wel gewoon uit de fles. En de andere drankjes oefen ik gewoon 2x per dag uit een tuit/gewone beker.

Okee… zal eens kijken vandaag :angel:

Was nog geen porum, hij liet meer naast de mond vallen dan erin, hij snapte nog niet echt dat er zoveel in 1 keer uit kwam :inlove: haha

Was nog geen porum, hij liet meer naast de mond vallen dan erin, hij snapte nog niet echt dat er zoveel in 1 keer uit kwam


Hahahaha :lol: Heb je met een beker geoefend of was met een tuitbeker? Joh Jada die heeft twee dagen gehad dat ze zelf haar fles wilde vasthouden, nu wil ze dat echt niet meer... En drinken uit een tuitbeker of beker wil ze nu zelfs niet meer oefenen, dus ik houd weer lekker de fles vast. Ik blijf het wel aanbieden, maar ja het komt vanzelf wel weer. Kwestie van blijven oefenen.

Zon tuitbeker hadden we , ja gewoon blijven proberen :stuck_out_tongue:

hey tut… :wink: wij hebben de nuby! die werkt ook helemaal top…eerst had ik ook die van avent maar daar dronk ze niet uit! (ging heeeel moeilijk meer lucht als sap) met deze is het echt perfect en minder lucht!