krijg de volgende melding als ik n avatar wil…

Could not write avatar file to local storage. Please contact the board administrator with this message

DEBUG MODE

Line : 179

File : usercp_avatar.php

Waarschijnlijk is je avatar te groot.

Je avatar mag maar 30k zijn en maximaal 96x96 pixels. Het makkelijkste is als je de avatar vanaf je harddisk upload naar het forum. Remote linken naar een avatar gaat meestal fout.

En ik wil je ook meteen verzoeken het gifje it je onderschrift te verwijderen. Volgens de onderschrift regels is dit niet toegestaan. :wink:

Ja maar sinds deze melding kan ik geen enkele avatar meer toevoegen. Dat is iets dat jullie moeten wijzigen.

En hoezo niet toegelaten in onderschrift? Bijna iedereen heeft hier n afbeelding in zijn onderschrift staan toch?

Pinkie ipv te reageren op mijn bericht zou je ook de regels eerst even kunnen lezen dan had je deze vraag namelijk niet gesteld.

Je kunt zelf gewoon de avatar uploaden er is niets dat wij in hoeven te stellen. Als het iet lukt mag je de avatar hier neer zetten of een linkje er naar toe. Dan plaats ik hem wel voor je.

ok… heb t gelezen… en wat is een ticker en kok? :? :?

Dat kun je hier vinden. :wink:

KoK=

Kindje

Op

Komst

hij pakt ni :?

Hier wel hoor…

Het is het 7e topic van boven in hulp is onderweg…

ja ik was weer te snel :think:

ms is het hading het forum eens te lezen zodat je ale topics met info tegenkomt =

in het forumgedeeelte voorstellen staat een lijst met alle afkortingen

in hulp is onder weg

hoe je tickers maakt ed

ms wel zo leuk en handig vor jezelf

succes

In Photobucket zijn recent de resize mogelijkheden beperkt. De kleinste is nu nog 100x75 en dus werkt uploaden vanaf photobucket niet meer. Dat is erg jammer. Paar vragen:

Weet iemand hoe je gifjes kan verkleinen naar 96, met mijn huidige software lukt dat niet.

Kan de instelling van avatars misschien naar 100x100 in het forum? Dat zou dit probleem in 1 klap oplossen voor veel mensen. Dus eigenlijk, wat is de reden dat deze op 96x96 staat?

Bedankt!

De reden van 96x96 is dat dit standaard vanuit de software zo geconfigureerd is/was. Hoofdzakelijk is het zo klein mogelijk om het data verkeer enigzins binnen de perken te houden.

Verkleinen kan met heel veel programma’s volgens mij zelfs met paint. Zolang het statische gifjes zijn.

Dank voor je snelle antwoord.

@ruud wrote:

De reden van 96x96 is dat dit standaard vanuit de software zo geconfigureerd is/was. Hoofdzakelijk is het zo klein mogelijk om het data verkeer enigzins binnen de perken te houden.

Voor zover ik weet kan je het instellen. In mijn eigen forum staat het op 100x100 en 20kb. Hier is het 96x96 en 30kb. Dataverkeer genereer je volgens mij met name door de kb’s en niet de pixels.

Maar goed, het is een keuze en die respecteren we.

@ruud wrote:
Zolang het statische gifjes zijn.

Daar zit 'm de clou…

Pech voor mij dus… jammer van mijn kerstavatar.

Klopt helemaal van de pixels en kb’s. Wij hebben de keuze bewust gemaakt ivm verkleinen in paint en compressie etc etc. :wink:

Speciaal voor jou omdat het bijna kerst is…

@ruud wrote:

Speciaal voor jou omdat het bijna kerst is…

:-* :dance: :thumbup:

hier is een kleine versie :wink:

@Heleen wrote:

hier is een kleine versie :wink:

Dank je wel… Ruud was je voor! :mrgreen:

Fijn die behulpzaamheid, ook dat is kerst. Toppie! :smiley:

nou ja in elke geval weer een lid blij gemaakt :smiley:

Zoeffffffffffffff :mrgreen:

Help Help

wil iemand deze pc nurd helpen een fototje of meerdere… :wink:

te plaatsen naast me naam…

kniper knipper heel lief met me ogen