Ik weet niet of Jannigje het al gevraagd heeft, maar ik vind het een beetje vreemd dat als je via Google op ‘beroemde dieren’ zoekt, de avatarfoto’s van Jannigje en mij ziet (en nog wel op de eerste pagina!) maar niet van andere KOK-kers die ook een avatar hebben en in diezelfde topic hebben gepost.
Enig idee hoe dat komt?
En hoe lang het duurt voordat mijn kinderen als zoekresultaat daar weg zijn nu ik mijn avatar heb verwijderd?
Ik zie trouwens wel nog meer avatars als ik op gebruikersnamen Google bij Afbeeldingen.
Google indexeert de sites en dus ook het forum. Waarschijnlijk is de avatarnaam gekoppeld aan je gebruikersnaam.
Je kunt Google mailen om te vragen of ze de foto verwijderen. Of dit snel zal gaan is een tweede.
ik zie die van jannigje idd nu nog, die van jou niet meer. Ms komt dat wel doordat je je avatar verwijderd hebt ?
Wel lastig iig. :-*
mijn kids staan er nog wel hoor, eentje na Jannigje!
ik zie ook mijn avatar staan hoor. 1 pagina verder als ik het goed heb gezien.
Ik zie die van jou niet mee SeeSeeEm.
nou jah, krijgen we allemaal een ander resultaat ofzo?
ik zie Jannigje niet meer en die van Schoen ook niet en ik sta nu op de tweede pagina
staat dit ook in jouw adresbalk?
nee ikke heb dit staan
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1550083&sid=2ca9b8c525964e8d9d1834e8425eccc0
en dan tik ik bij google beroemde dieren in!
ik bedoel in het google resultatenoverzicht
moet je eens op Ploeffie afbeeldingen zoeken, alleen maar KOK! :mrgreen: en ik ook weer
@SeeSeeEm wrote:
ik bedoel in het google resultatenoverzicht
whahaha maar ditr gaat me alweer boven mijn pet hoor
Ik tik alleen beroemde dieren in bij google en das alles wat ik snap 8) 8)
Maar dan zie je wel alle avatars in beeld komen.
nou als je al die avatars ziet, dan staat er bovenin toch een tekstregel (noem ik adres) die met http:// begint, die bedoelde ik
Maar daarbij zie ik jou niet staan met je avatar. ja deze wat je nu hebt! Die bloem,maar de regel die jij net aangaf die zie ik niet.
Maar goed ik ben nu ook niet zo`n goed speurder.
whahahahaha
maar ik ga Yara uit bed pakken.
doeidoei
misschien moet ik eerst opnieuw opstarten?
heb deze gele lis net een halfuurtje
mbt google bedoel je?
google heeft een eigen soort database.
daar blijven afbeeldingen ed een tijd staan
maw die foto word echt niet gelijk vervangen door de bloem
vreemd… schoen had hem wel gezien!