auw :-(

Ik heb al een week of twee af en aan een stuiterende hoofdpijn. gevolgd door een spuitende bloedneus. mijn bloeddruk is prima. ik denk dat het een sinus probleem is. :thumbdown:



iemand een hoofdpijn wegwerk tip?

@Nefarious wrote:

Ik heb al een week of twee af en aan een stuiterende hoofdpijn. gevolgd door een spuitende bloedneus. mijn bloeddruk is prima. ik denk dat het een sinus probleem is. :thumbdown:



iemand een hoofdpijn wegwerk tip?




Nee geen hoofdpijn wegwerk tip!

Misschien ietsje minder plagen op de KOK?



Zoals jongetjes die statisch zijn ballonnen op zijn hoofd willen doen enne muis stofzuigen…foei foei :naughty: :naughty: :mrgreen:

Ik moet wel altijd om jou opmerkingen lachen! Ik heb je een tijd lang niet meer op de KOK gezien na de geboorte van je dochtertje!



Hoe is het nu met je hoofdpijn? Stuiter je nog steeds?



Liefs,

Moon

@Nefarious wrote:





iemand een hoofdpijn wegwerk tip?




Amputeren schijnt heel goed te werken. :angel:



Als het al 2 weken aan één stuk is wordt het tijd voor een doktersbezoekje lijkt mij.

ik ben al bij de doc geweest. die zei iets over stress en weersveranderingen. ik denk dat ik mijn hoofd op zijn plaats laat!

Ehm…paracetamolletje?? :think:

ik heb co-codamol. 30mg codeine en 500 gram paracetamol. werkt het beste voor bedtijd, want die maken me slaperig. gewone 'mol werkt niet.

ik rij het wel uit.



bedankt in ieder geval!

En heel belangrijk…probeer te relaxen.

Is niet altijd makkelijk, maar wel het beste medicijn.



Sterkte ermee!

Ik neem altijd bij erge hoofdpijn 2 ibuprofen in 1x paracetamol werkt niet bij mij,dit wel.

Ik heb een sinusitis (bijholte onsteking) op dit moment en bij mijn helpt stomen met zout water goed tegen de hoofdpijn.

Anders wat lavendelolie op je voorhoofd smeren dat werkt ontspannend.

Ik zal morgen lavendel olie halen. Straks met 2 cocodamolletjes naar bed. Ondertussen de volume knop voor Noah’s mond vinden. :roll:

Bij spanningshoofdpijn helpt pepermunt olie ook heel goed. Tis wel even afzien want je ogen beginnen gelijk te tranen alsof je er een rolletje King ingesmeerd hebt, maar het lucht uiteindelijk heel erg op. Je spieren krijgen een andere prikkel door de munt en de hoofdpijn wil dan nog wel eens zakken.

Hier zijn ook muntrollers verkrijgbaar, speciaal om op je slapen/voorhoofd mee te rollen/smeren. Maar weet niet of die er in de UK ook zijn.

@Mip wrote:

Bij spanningshoofdpijn helpt pepermunt olie ook heel goed. Tis wel even afzien want je ogen beginnen gelijk te tranen alsof je er een rolletje King ingesmeerd hebt, maar het lucht uiteindelijk heel erg op. Je spieren krijgen een andere prikkel door de munt en de hoofdpijn wil dan nog wel eens zakken.

Hier zijn ook muntrollers verkrijgbaar, speciaal om op je slapen/voorhoofd mee te rollen/smeren. Maar weet niet of die er in de UK ook zijn.




oh da’s een goeie…hier heb je forhead. een roller voor je voorhoofd en/of slapen. die is zeker in asda te krijgen. tanks mipster!