Heeft iemand van jullie ook steken in de borsten en pijnlijke tepels als je buiten in de vrieskou loopt??
Hier nu zelfs binnen pijn en mijn ventje heeft vandaag al wel 10 x aan de borst gehangen nu slaapt hij even, maar ik ben kapot hoe moet ik dat nou doen als ik volgende week ga werken :shock: .
Ja hier ook pijnlijke tepels gehad… vooral als ze zo samenkrimpen… geen pijn in borst gehad… werd minder naarmate ik langer BV gaf… misschien eelt op tepels gekregen of zo…
Je hebt van die thermo hempjes… niks voor jou?
Verschrikkelijk zere tepels als ik buiten ben hoor, brrr!!
Gelukkig ligt dus niet aan mij . Steken in de borst zijn maar af en toe. Gisteravond heel erg maar vandaag gaat het :thumbup: . Ben ook lekker binnen gebleven dat scheelt waarschijnlijk een hoop.
had ik ook, en als ze eenmaal zeer deden, ging het ook niet over!
Enige remedie: de wasbak vol warm water laten lopen, en voorover in het water hangen :oops: :oops: (omdat ik te lui was iedere keer te gaan douchen)
Heb gisteren bij H&M BV hemdjes gekocht, lekker warm en handig, zo onder een blousje/shirtje, bovenkant is los te klikken per borst, dus voeden zonder koude rug :mrgreen: .
Linda ik ga steeds maar douchen mijn (.)(.) zijn niet groot genoeg om over de wasbakrand heen te hangen . Dan lig ik met mijn kin op de wasbakrand :lol: …
Whahaha, hier ook hoor! De wijkverpleegkundige gaf dat als tip bij m’n borstonsteking om voor het voeden even m’n borsten in warm water te hangen bji de wasbak! Nou, ik mag dan haast wel gewoon op het aanrecht gaan liggen met m’n borsten in het water want anders gaat dat mij niet lukken! :lol:
Toen ik zwanger was, zooon pijn! Maar niet meer nadat de beeb er was geloof ik. Toen ik zwanger was van de eerste heb ik van mijn man een elektrische verwarmding voor onder laken gekregen. Heerlijk!