Ik kom er achter dat op veel campings de auto gewoon naast de tent staat.
Daar hou ik helemaal niet van eigenlijk.
Ik ben dus ook op zoek naar een leuke camping waar de auto buiten de veldjes moet staan.
Heeft iemand een tip voor een leuke niet al te grote camping in nederland? Het liefst in de buurt van bos/natuurgebied, leuk voor de kinderen, maar geen disco’s op de camping enz.
Misschien een natuurkampeerterrein?
Je moet wel lid worden maar de meeste terreinen zijn per nacht wel weer goedkoper als gemiddeld. En erg mooi vinden wij!
Dank je!
Dat ziet er inderdaad goed uit. Er zijn er wel een paar die me aanspreken.
Ik ben ook aan het zoeken bij de kleine Groene Campings. Ze zijn daar niet allemaal autovrij, maar wel een aantal.
Kampeerterrein Stortemelk, op Vlieland.
De Lepelaar, Sint Maartenszee (alleen zit die camping dus wel naast een drukke weg… maar extreem veel last hadden we er niet van).
wij zaten 2 jaar terug op een 'boeren’camping.
Is een boerenbedrijf geweest, zijn daarnaast met een klein veldje begonnen en inmiddels gestopt met het melkveebedrijf en volledig (mini)camping geworden.
25 plekken ofzo, mooi nieuw sanitair gebouw (met 1 aparte kinderdouche en babybadje verzonken in werkblad :thumbup: ), is de laatste boerderij voor je het bos in loopt.
Gezien onze hoeveelheid zooi (tent + toebehoren voor 5) mochten we met de auto het veld op, eigenlijk moest het spul met de bolderkar het veld opgereden worden!
Waar is die camping MamaMarije?