Wie is er bekend mee?
Wij willen graag eind september naar kroatie, in de auto.
Nu willen wij graag ergens in Oostenrijk overnachten om de 2e dag naar Kroatie te gaan. Istrie om precies te zijn. Wie weet een leuk vakantiepark en wat is nou een erg leuk plaatsje om te verblijven?
niemand?? :shifty:
Het is heel lang geleden maar dit heb ik met mn ouders gedaan toen ik 12 was en toen ik 16 was. Ik zal is vragen waar het precies was!
Ik heb je een pb gestuurd. :thumbup:
Ja kraotie rules 8)
Beetje lange rit maar het zeker waard!!
Vrsr is een leuke plaats
Zadar
Porec
Pula is een grote plaats…
Wij staan graag in Vrsr oooooooooooooh ik ben jaloers :mrgreen:
Ik wil ook!!!
Veel plezier!
En overnachten is zeker aan te raden…wij zijn altijd eigenwijs en de laatste keer resulteerde dat in slapen bij een benzine pomp en werd ik gebruikt als levend matras door mijn zoon :roll:
:inlove:
Wij gaan over 2 weken ook weer naar Kroatie! Wij zijn helemaal verliefd geworden op Rovinj. Zooooo romantisch!!
Ik weet niet of je wilt kamperen of in een huisje?? Anders heb ik nog wel een adresje voor je…
Wij doen ook een overnachting in Oostenrijk anders is het gewoon niet te doen met een kleintje.
hee wat een leuke reacties!
Wij willen inderdaad het liefst in een bungalow, we hebben 3 kids en ik ben ook zwanger, dus het liefst een beetje comfortabel iets. Ik heb
eigenlijk nog nooit gekampeerd. Ja, in de achtertuin vroeger :mrgreen:
Ik ben ook benieuwd waar jullie hebben overnacht dolfijntje?
Claudje, bedankt voor je pb, je hebt er een terug!
Renzosmam, je mag zo mee hoor! :mrgreen: gezellig
Zal je wel even een linkje sturen van de “camping” ze hebben er alles. Van camping tot hotel en mobilehome…
En we waren in Oostenrijk bij vrienden. Die wonen daar, altijd makkelijk dus!
Oh, ik ben ook jaloers!!! Ik ben een echte Kroatiëganger (maar dan een stuk zuidelijker), van huisuit meegekregen. Maar manlief wil eigenlijk niet zo ver rijden, zeker niet met Lotte nu. Maar in 2 dagen rijden, ja het is te doen, maar ik vind het nog een eind om het in 2 dagen te doen! Ik heb veel campings gezien, maar voor de rest qua huisjes, hotels e.d. ben ik niet mee grootgebracht, dus daar heb ik helaas voor je geen kijk op. Ik wens jullie wel heeeel veel plezier!!!
Groetjes,
Viratine
We hebben geboekt!!!
Zin in!!
gefeliciteerd mamma met de boeking! :dance:
Ben net dit weekend uit Kroatie terug gekomen. Heerlijk gehad!!!
Wij zaten in Rovinj. Zeker een aanrader!! Zo romantisch! Vrsar zijn we ook een heerlijk dagje geweest! Ligt vlakbij het Limski-kanaal.
Wij zijn ooit een keer op het eiland Krk geweest, toen was het allemaal nog Yoegoeslavie (uhm dat schrijf ik vast niet goed). Toen was het een vreselijke vakantie en zijn we ook eerder weggegaan. Wellicht dat het er nu leuker is, toen broeide er nml al iets, waren vlak voor de oorlog daar.
Hopenlijk hebben jullie wel een fijne vakantie :thumbup:
@dolfijntje12 wrote:
Ben net dit weekend uit Kroatie terug gekomen. Heerlijk gehad!!!
Wij zaten in Rovinj. Zeker een aanrader!! Zo romantisch! Vrsar zijn we ook een heerlijk dagje geweest! Ligt vlakbij het Limski-kanaal.
Ook met de auto weggegaan?
Ik zie wel tegen de reis op…tunnels e.d. :shifty:
YES, wij gaan vrijdag over een week :dance: :dance: :dance:
Mijn mannetje heeft geen rijbewijs dus ik moet het helemaal in mijn eentje doen!
Heb het wel vaker gedaan, lekker :thumbup:
Knap Greta!!! :thumbup:
Waar gaan jullie precies naartoe?