Ik ben aan het rondkijken voor een autostoeltje maar er is weer eens teveel te koop! en ook nogal wat prijsverschil!
Wat voor een hebben jullie en bevalt hij? Wat is er goed en niet goed aan?
Ik volg! Wij zijn nl ook op zoek…We willen er graag 2 (1 in elke auto :oops: ) Luv wil er zo een die kan draaien :roll: en ik dacht eigenlijk gewoon aan een via mp. Maarja je weet dan niet wat ermee gebeurd is, is een autostoeltje net als een helm na een ongeluk/ klap niet meer bruikbaar :think: ?
@T@nj@ wrote:
is een autostoeltje net als een helm na een ongeluk/ klap niet meer bruikbaar :think: ?
Inderdaad, een stoel kan je niet meer gebruiken na een aanrijding.
Een draaiend autostoeltje? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik weet ook nog niet of ik een nieuwe of 2de handse wil kopen, hangt ervan af wat voor model ik wil hebben en wat die dan gaat kosten. Maar idd dat je niet weet wat ermee is gebeurd… Ik heb er een op zolder staan die kreeg ik van de moeder van mn vriendin maar weet dus ook niet of ik die mag gebruiken of hij wel veilig is. Zo ja dan gaat die sowieso naar mn schoonmoeder voor in haar auto.
Wij hebben hier de recaro young sport nieuw gekocht had ook niet anders gewild. We zagen hem en waren er helemaal weg van hebben veel autostoeltjes gezien maar deze is voor ons toppie. Straks kopen we nog zo’n zelfde erbij. Hij is vanaf 9 maanden tot 12 jaar dus nooit meer een andere aanschaffen meteen klaar.
Succes met het zoeken
Wij hebben vorig jaar de maxi cosi Tobi gekocht. Prima stoeltje en onze oudste van 3 zit er nu nog goed in. We hebben voor onze tweede auto een goedkoper stoeltje gekocht van de hema. Ik merk wel dat dit stoeltje kleiner is. Onze oudste zit hier nog wel goed in, maar zit toch anders dan die van maxi cosi.
wij hebben toen de tobi net uit was voor ons meisje een tobi gekocht en die hebben we met heel veel plezier gebruik nooit wat mee gebeurd dus er wordt nu nieuwe bekleding in gekocht voor onze zoon en dan kan de stoel nog een ronde mee :thumbup:
Wij hebben de romer king echt een top ding
weet je wat ik toen met Dave heb gedaan… ben de winkels afgegaan en heb hem in alle stoeltjes gezet en hem vastgezet… gekeken of hij goed erin zat… genoeg ruimte had waar nodig… gekeken of hij makkelijk te installeren was/is, daarna de prijzen vergeleken en toen de keus genomen… :thumbup:
Er is een winkel waar ze een heleboel stoeltjes in de uitverkoop hebben… allemaal oude collectie of kleuren van vorig jaar. Wij hebben dus besloten om daar een Maxi Cosi Tobi (van 180 naar ong 100) en een King Romer (van 260 naar ong 160) te kopen Denk dat ik de naam niet neer mag zetten, maar ze zitten in Hoogeveen, Enter, Kesteren en Gouda :silenced:
@santos_05 wrote:
Er is een winkel waar ze een heleboel stoeltjes in de uitverkoop hebben… allemaal oude collectie of kleuren van vorig jaar. Wij hebben dus besloten om daar een Maxi Cosi Tobi (van 180 naar ong 100) en een King Romer (van 260 naar ong 160) te kopen Denk dat ik de naam niet neer mag zetten, maar ze zitten in Hoogeveen, Enter, Kesteren en Gouda :silenced:
Is het toevallig B*by park :mrgreen:
Dat is een hele mooie en grote winkel…
@jet1981 wrote:
Een draaiend autostoeltje? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Een stoeltje dat je zo kan draaien (naar de deur dus) dat je je kind er makkelijk uit kunt halen. Google maar eens op Maxi Cosi Axiss of Bebe Confort Axiss.
Ik wil er eigenlijk ook één die draait…maar die zijn nog niet getest, dus het is niet bekend hoe veilig ze zijn…en dat vind ik toch wel een (erg) groot nadeel…
Wij hebben de Romer Duoplus met Isofix, kwam heel goed uit de ANWB test en Isa zit er goed in…(was alleen wel reteduur )
Opa en Oma hebben een MaxiCosi Priori SPS, die heb ik voor € 99,- in de uitverkoop gekocht. Is ook echt een prima ding (heeft alleen geen isofix)
Deze stoel is nog wel in de aanbieding bij Babypark of Babydump denk ik.
Volgens mij is de axiss van mij wel getest hoor.
Wij hebben deze, en hij bevalt super. Het is zo makkelijk om het stoeltje naar de deur toe te draaien kind er in en weer terug draaien. De stoel kan ook vrij ver liggend. En ze zitten er prima in. Het is even een uitgave maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Het is echt super handig.
Echt een aanrader. En qua veiligheid, als het NIET veilig is MAG het NIET verkocht worden.
@San 27 wrote:
@santos_05 wrote:Er is een winkel waar ze een heleboel stoeltjes in de uitverkoop hebben… allemaal oude collectie of kleuren van vorig jaar. Wij hebben dus besloten om daar een Maxi Cosi Tobi (van 180 naar ong 100) en een King Romer (van 260 naar ong 160) te kopen Denk dat ik de naam niet neer mag zetten, maar ze zitten in Hoogeveen, Enter, Kesteren en Gouda :silenced:
Is het toevallig B*by park :mrgreen:
Dat is een hele mooie en grote winkel…
:mrgreen:
Vanaf welke leeftijd moeten ze in een autostoeltje?
wij hebben de maxi cosi tobi.maar vlak er na kwam er een nieuw model uit die je idd kon draaien…als die er toen was geweest had ik die genomen :thumbup:
Wij hebben ook die je kan draaien ideaal! Zeker voor mensen met rugklachten… Maar het is sowieso erg makkelijk…Weer zo’n goeie uitvinding
Hier ook een maxi cosi Tobi
Maar wij hebben geselecteerd op de stoel waar dreumes het best in zat…
Ik wou eerst een Romer maar het werd dus een MC omdat ie daar beter in zat
wij hebben zo’n maxicosie autostoel voor onze dochter gekocht, waren voor 189 euro bij de prenatal. ik ga liever voor het bekendste en veelgebruikte merk die goed uit de test komen.
voor onze jongste hebben we ook een maxicosie maar dan nog die voor baby’s natuurlijk… bevalt prima :thumbup: