Autostoeltje

Wij kregen een ‘Babyrelax’ bij de kinderwagen en ben het helemaal met onderstaande eens:



wij kregen bij de kinderwagen een mc van Safety 1st...volgens mij is dit een prima en degelijk ding...ziet er niet bijzonder uit ofzo, maar hij past op onze kinderwagen en ach je gebruikt het toch alleen maar voor in de auto....

(moet wel zeggen dat ik de echte merk wel mooier vind, maar om nu een duurder mc te kopen vanwege de uiterlijk, gaat me iets tever )

Dank jullie wel voor alles reacties!



Heb ik ondertussen nog een vraagje: gebruiken jullie het autostoeltje gewoon met de gordel of met zo’n EasyFix of EastBase??







:smiley:

eerste stoeltje Mc vervolg autostoeltjes van Römer King.

Wij hadden de normale gordel…dus geen quick-fixx…dan kan je stoelje altijd nog eens makkelijk over in een andere auto…weet niet hoe dat met de quick-fixx gaat…


Ik moet zeggen dat ik er niet aan moet denken dat ze er met 13 kilo/ 1 1/2 jaar nog in zit Ik vind hem nu al zwaar worden!


De Romer babysafe is absoluut wat zwaarder dan de MC..Jo en Eli waren rond de 9/10 maanden al 10 kilo....de stoel bleef dus lekker in de auto achter...hooguit alleen even naar binnen dragen,maar verder niet.
Nu hadden we naast de Romer ook nog een 2e hands Maxi-taxi van Nania....voor bijna niets overgekocht van familie...maar het was niet geschikt als autostoel..dus Romer bleef in de auto en Nania kwam uit de kofferbak voor de wandelingen e.d. als we geen buggy of wagen bij osn hadden.....(boodschappen,winkelen e.d.).

Dat bleef wel een nadeel van de Romer...dat het geen wandelwagen was......toch vonden wij het een superding....

Wij hebben de ‘echte’ Maxi Cosi autostoel

Dit omdat die op onze Quinny past.



Daarbij vind ik het ook de mooiste en meest gangbare stoel.

Aan de veiligheid twijfel ik geen seconde.



Voor Robin hebben we ook een autostoel van het merk Maxi Cosi, maar dat is dan een heel ander model. Iets van Ruby of Rudy… :think:

Deze voor Lucas (zelfde kleur ook), de Cabriofix lees ik net:











En deze voor Robin (wij hebben een knalblauwe), lees net dat het een Rodi is ipv een Ruby: