De meningen zijn er over verdeeld - autostoeltje wel of niet voor in (uiteraard als er geen airbag is). De een zegt dat het te veel afleidt, de ander zegt dat het juist makkelijk is. Ben erg benieuwd naar de ervaringen en reacties hier op het forum.
Groet,
Els
…
Die van mij staat achterin omdat de airbag niet kan uitgeschakeld worden. Zou het sowieso achterin doen als dat wel zou kunnen, zou het risico niet willen lopen om vergeten die terug in of uit te schakelen… :think:
En achterin leidt inderdaad minder af…
Hoi
Wij hebben de maxi achterin ( de stoel tot 9 kilo) en dit gaat prima,je kunt alleen je kindje niet goed zien, maar dit went vanzelf, is alleen gek de eerste paar keer…
Dit ook vanwege de airbag…
Groetjes, Marie-Jeanne
Hier ook de maxicosi achterin vanwege airbag. Eén tip: ga geen speciale spiegeltjes kopen die je op de achterruit kunt plakken. Die rare dingen blijven voor geen meter zitten en op die manier is het geld uitgeven voor niks. :evil:
Je went inderdaad heel snel aan je kindje achterin. Moet ik wel eerlijk zeggen, dat ik naast me fijner vond (vorige auto, toen was Dana nog heel klein). Het leidt wel meer af, want je zit steeds te kijken. Ik dan toch… :shifty:
Hier achterin, maar met een achterbankspiegel, zodat ik haar toch kan zien. Werkt perfect! :thumbup:
Wat voor achterbankspiegel dan Sisil, en hoe komt het dat dat ding bij jou wel blijft zitten maar bij mij niet?
Wij hebben een Bearview Autospiegel. Die zet je vast aan de hoofdsteun op de achterbank. Ok, beetje prijzig,(14.95 ex verzenden) maar het werkt wel. PB me maar even voor de link. Google werkt ook…
Als ik alleen in de auto zit, zit Ymke voorin… Af en toe een aai over haar bol, gezellig bij t stoplicht, liedjes zingen, speen in haar mondje doen… Echt afleiden… Nee, vind ik niet… Ligt aan jezelf natuurlijk…
Als hub mee is gaat Ymke achterin (achter de bestuurder) maar dan is er een bijrijder die evtueel actie kan ondernemen…(speentje, spuugdoekje…)
ik heb de cosi altijd voorin staan, tenzij er een volwassene mee rijdt, dan gaat daan achterin. Ikvind het vooral gezellig, en als hij spuugt ofzo dan kan ik er gelijk bij… vind het gewoon een prettiger idee als hij naast me zit.