Autostoeltje (probleem)

Mijn zoontje is bijna 4 maanden en past bijna niet meer in zijn autostoeltje en dan bedoel ik niet in de lengte, maar in de breedte, zijn schoudertjes passen bijna niet meer (ja, mama heeft ook relatief brede schouders dus…), maar hij is nog een beetje jong voor een ander autostoeltje lijkt me…iemand ervaring of tips??

Misschien domme vraag, maar heb je de verkleiner er al uitgehaald?

een dunnere jas aan doen en er een dekentje over leggen??

@Kes wrote:

Misschien domme vraag, maar heb je de verkleiner er al uitgehaald?

Daar dacht ik ook gelijk aan, ja :lol:

Ja, de verkleiner is er al twee maanden uit :mrgreen: . Ja, dunnere jas zal nog wel even werken, maar de negen maanden ga ik volgens mij toch echt niet redden zo…

vraag me af welke autostoel jij dan hebt ?

ik heb zelf de maxi-cosie en mijn zoon is vanaf het begin al uit de kluiten gewassen maar past er nog prima in

vindt ze ook behoorlijk breed

maar je kan je kleintje nog niet in een vervolgstoel vervoeren dat schijn echt heel gevaarlijk te zijn

fransje begint nu bijna te lang te worden maar houd hem zolang het nog gaat er toch nog in

ook al sjouw ik me een breuk :?

peter had met 4 maanden al maat 80 aan, ook vanwege brede schouders, de shirtjes stonden gewoon strak gespannen, als ik ze al over zijn hoofd kreeg en dan zijn armen erin wist te krijgen zonder deze uit de kom te trekken.

Hij is dus al snel zonder jas aan in de maxi cosi gegaan (model citi, deze zijn iets smaller als de cabrio) Zo hebben we het weten te rekken tot 7 maand.

Toen ging het echt niet meer, hij moest schuin zitten wilde het nog een beetje werken, maar meestal brulde hij de boel bijeen.

Omdat hij toen al wel redelijk los kon zitten, niet lang, maar kon het wel. Hebben we hem in de romer gezet, maar dan wel permanent in de lig/kiepstand. Dit is prima gegaan.

Hij is nog steeds breder dan gemiddeld. Hij draagt veelal overhemden omdat je deze dan aankrijgt, shirts alleen als er veel knopen op zitten of met een flinke knoopsluiting midden voor of middenachter. Het is een bonk hoor :inlove:

Haha, gelukkig is Elliott dus niet de enige! Wij hebben geen maxi cosi maar een easy bob (zelfde als onze kinderwagen, die is van I’coo en easy bob maakt speciaal voor i’coo autostoeltjes. Ik heb geen idee of dit stoeltje smaller is dan een maxi cosi? Iig probeer ik het ook nog wel even te rekken (jammer dat het nu winter is en geen zomer, had toch makkelijker geweest :mrgreen: ). Romer is neem ik aan ook een type autostoeltje, Cell? Dan ga ik daar ook eens naar kijken.

romer is romer king

Wij hebben 2 quickfix modellen in mijn oude bak en 2 Romer king Ts modellen in Ruud zijn kar.

Ik ken de easybob wel, die is volgens mij vergelijkbaar met de citi. Een vriendin van mij heeft hem ook en ik vond hem zelfs nog kleiner dan de citi :think:

En anders een bodywarmer voor in de auto? Peter is van oktober, dus hij heeft er tot april/mei ingezeten en toen was het ook winter. Ik had een fleece voetenzak van daatjes met klittenband die in de maxi cosi pastte, hij heeft er ingezeten met zak tot op het eind. De voetenzakken van maxi cosi zijn rampzalig klein :?