Autostoel

Hier ook de XR en wij vinden het extra kiepstandje wel fijn.

Nou is de leuning van de achterbank nogal recht, dus wij hebben een schuin kussen gekocht waar je normaal de zitting mee comfortabel maakt voor bv oudere mensen en daar hebben wij de stoel tegenaan met de rug. Nu zit Aniek helemaal super en met dat kiepstandje kan ze dan ook idd lekker slapen.



Juist omdat ze meer kan bewegen, blijft ze ook beter zitten. In de romer wurmde ze zich uit de riemen om bv haar knuffel te pakken en dan moesten we stoppen om haar weer vast te maken. Nu kan ze haar knuf pakken en blijft ze gewoon in de riemen.



Perfect ding.



Wij hebben hem in oceanic reflection, heeft ze zelf uitgekozen :inlove:

Wij hebben hem ook laatst bij Prenatal gekocht in de aanbieding (nou ja, opa dan :wink: ) omdat Teun in de Priori met z’n voeten klem zat tussen stoeltje en bestuurdersstoel.

Wat Cell zegt, dat kiepstandje is erg fijn. Teun slaapt graag in de auto en we gaan binnenkort op wintersport dus dan is comfortabel slapen wel fijn…



Die aanbieding is er nu niet meer, geloof ik. Ze zijn ook regelmatig bij de ANWB in de aanbieding.



Het stoeltje heeft trouwens hele fijne geleiders voor de autoriem. Ze komen absoluut niet bij z’n hoofd in de buurt :thumbup:

En die autostoel moet je die ook met een gordel vastzetten als je kind er niet inzit???

Laat je hem losstaan en je krijgt een aanrijding dat krijg je dat ding ook nog eens in je nek lijtk me :think: :think:

wij hebben die autostoel altijd met de gordel er overheen vastzitten. Dus zodra Teun erin gaat, moet eerst de gordel los. Precies vanwege de reden die jij nu noemt :wink:

Helemaal vergeten te zeggen maar ik dacht er ineens aan door een topic in de huiskamer. :

We hebben een XR gekocht hoor ! En Eva zit er echt super in ! Ze is nog geen 15 kilo maar 13.5 - 14 kilo en 98 cm en de gordel snijdt dus niet langs haar hals.



Ze kan zelf in en uit de stoel klimmen en heeft nu veel meer beenruimte.



Fijn :thumbup:

Tycho is nu net 13 kilo.

Maar hij gaat steeds bij zijn huidige stoel met zijn armen onder de gordels door en zit dan alleen nog maar vast bij zijn heupen zeg maar. (Heb ze al strakker gezet, maar hij doet echt zijn best en wurmt zich er toch weer tussen).

Dus ik wil nu al overstappen naar de opvolger.



Kan toch wel met 13 kilo? (ik zie er ook niet zo snel nog 2 kilo bij komen bij meneer de moeilijke eter).

Tycho is nu net 13 kilo.

Maar hij gaat steeds bij zijn huidige stoel met zijn armen onder de gordels door en zit dan alleen nog maar vast bij zijn heupen zeg maar. (Heb ze al strakker gezet, maar hij doet echt zijn best en wurmt zich er toch weer tussen).

Dus ik wil nu al overstappen naar de opvolger.



Kan toch wel met 13 kilo? (ik zie er ook niet zo snel nog 2 kilo bij komen bij meneer de moeilijke eter).

Tycho is nu net 13 kilo.

Maar hij gaat steeds bij zijn huidige stoel met zijn armen onder de gordels door en zit dan alleen nog maar vast bij zijn heupen zeg maar. (Heb ze al strakker gezet, maar hij doet echt zijn best en wurmt zich er toch weer tussen).

Dus ik wil nu al overstappen naar de opvolger.



Kan toch wel met 13 kilo? (ik zie er ook niet zo snel nog 2 kilo bij komen bij meneer de moeilijke eter).

Ik denk dat vooral de lengte belangrijk is Lynda…opdat de gordel niet in z’n halsje snijdt. :smiley:

Hallo allemaal ,



Ook wij hebben voor iris een maxi cosie rodi xr gekocht en ze zit er prima in en vind het zelf helemaal geweldig.

Ook zij was en is nog steeds geen 15 kg maar ze is best lang en ze zit goed vast zonder dat de gordel in haar nekje snijd .



Ik las dat jullie je afvroegen of je de gordel vast moest maken als de kleine er niet inzit omdat anders het stoeltje los zou zitten.

Wij doen dit nooit ( hoewel ze wel voorschrijven dat dat moet ) want er zit aan de hoofdsteun van de maxi cosie een soort hendel met een elastiek die je om de hoofdsteun van de auto kunt doen ( als je die hebt natuurlijk ) en zo zit de stoel ook vast als je kind er niet inzit :smiley:



groetjes wendy :slight_smile:

@nijntje wrote:

Haii



we hebben voor Jill laatst ook een nieuwe autostoel gekocht van het merk



maxicosie…



deze kan ik helemaal in haar rug en nek omhoog doen…



En jill heeft dan een gewone gordel … ze vindt het helemaal geweldig… het zelfde als ons hahahaha




Die hebben wij voor Ylana ook! :wink:



NATUURLIJK!!! :roll: :lol:

@Greetje14 wrote:

@nijntje wrote:
Haii



we hebben voor Jill laatst ook een nieuwe autostoel gekocht van het merk



maxicosie…



deze kan ik helemaal in haar rug en nek omhoog doen…



En jill heeft dan een gewone gordel … ze vindt het helemaal geweldig… het zelfde als ons hahahaha




Die hebben wij voor Ylana ook! :wink:



NATUURLIJK!!! :roll: :lol:


Ook in het rood ? :mrgreen:



Wij hebben de zwarte reflection. Maar het hele topic gaat over de Maxicosi XR dus dat was wel duidelijk he :wink: Het bevalt uitstekend al begrijp nog niet helemaal hoe het kiePstandje werkt. Ik krijg de stoel niet naar voren.

wij hebben de maxicosi rodi sps gekocht… bevalt prima… milan vindt het ook helemaal geweldig dat hij er nu zelf in en uit kan stappen