autostoel organizer

Ik ben op zoek naar een autostoel organiser, jeweetwel zo’n zak om spulletjes in te doen voor onderweg die je aan de stoel bevestigd. Ik heb er eentje gezien bij halfords maar die past niet op onze hoofdsteunen (ze zijn te breed). Is er iemand die ze de laatste tijd ergens heeft zien liggen? Het hoeft niet perse een felgekleurde te zijn, zwart of grijs is ook goed.

Ik dacht dat ik ze bij de HEM* heb gezien.

Ik zag ze in de folder bij de prenatal.

bij de kruidvat liggen ze van winnie de pooh

bij de aldi hebben ze em ook soms

@lieke1 wrote:

Ik zag ze in de folder bij de prenatal.

Ik wou 't net zeggen, in de aanbieding… 7 euro dacht ik? En ze zijn nog leuk gekleurd ook :thumbup:

Ik heb ze bij de wibra zien liggen voor 2,99 :thumbup:

Ik heb er gister eentje gekocht bij de super de boer, in combinatie met een kleurboek/spelletjes boek en een prinsessenopplak-iets. Voor 7 euro totaal. Groen met geel, en een klik ding om hem vast te maken om je hoofdsteun (past dus altijd).

Ik heb die van de kruidv*t gehaald van Winny the pooh. Maar dat is niet zo’n zak maar een tas die je met klittenband om de voorstoel vast maakt. Zitten ook wat spulletjes al in, heel leuk!

bij Halfords

het probleem is dus dat we een auto hebben met andere hoofdsteunen dan normaal. Normaal heb je die pinnen, maar die hebben we niet. Dus past altijd gaat niet helemaal op. Normaal wel, maar dan is het past altijd behalve bij de volvo v40. Maar ik heb genoeg tips, dus ga morgen maar eens op pad.