autostoel groep 2/3

Ben alvast een beetje aan het rondkijken voor een autostoel. In hoeverre en hoevaak gebruik je de slaapstand bij deze stoelen? hebben nu een tobi, deze slaapstand gebruiken we wel als tl slaapt. Maar als ze 3.5 is en over gaat op de stoel gebruik je hem dan nog? VInd namelijk behoorlijke prijsverschillen tussen de stoelen …

Die van ons kan wel in een soort slaapstand, maar in de praktijk gebruiken we die eigenlijk nooit.

Ze gaat namelijk altijd wakker de auto in (en wil dan rechtop zitten), en met haar erin is het ding bijna niet in de slaapstand te krijgen, dus als ze onderweg in slaap valt, dan laten we hem in de gewone stand staan.

Ik ben wel blij dat er bij de nek goede zijsteunen aanzitten, zodat haar hoofd in elk geval niet opzij valt, dus daar zou ik wel op letten.

Hier ook wel een slaapstand maar gebruiken hem echt nooit

Als ze in slaap valt dan heeft ze genoeg aan de neksteun …

Hier een romer :thumbup:

Is ook als beste getest door de ANWB kwa steun aan de zijkant en van de nek

ik ga w.s. voor een maxi cosi … maar nu nog welke …

@Cariska wrote:

Hier heb ik er een die wel ook slaapstand heeft en ik ook veel gebruik…Ik heb een maxicosi gehad maar die heb ik weer verkocht daar hing hij nog echt in. Nu is hij ook nog wat aan de jonge kant misschien is dat het ook. Maar ook slaapt meneer altyd in de auto :mrgreen:

@dyfaine wrote:

@Cariska wrote:

Hier heb ik er een die wel ook slaapstand heeft en ik ook veel gebruik…Ik heb een maxicosi gehad maar die heb ik weer verkocht daar hing hij nog echt in. Nu is hij ook nog wat aan de jonge kant misschien is dat het ook. Maar ook slaapt meneer altyd in de auto :mrgreen:

welk merk heb je nu dan?

Ik lees mee. Ik wil voor Marith misschien ook een andere stoel hebben.

Edit: ander topic gevonden met belangrijke info.

Marith gaat nog niet naar een andere stoel !!!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=97726