Autostoel 9-18 of 9-36 kg??

Heeft iemand toevallig nog een veilige autostoel voor kinderen vanaf 9 kilo staan waar ie niks meer mee doet? En die ik voor een zacht prijsje over mag nemen? :roll:



Wij hebben namelijk een pearl autostoel met isofix gekocht… maar nu blijkt dat die dus niet gewoon met gordels gebruikt kan worden. En onze eigen auto heeft wel isofix, maar die van onze vrienden/familie allemaal niet… en dan kan ons ventje dus niet met hun auto vervoerd worden… :?

Erg lastig, omdat mijn man overdag altijd onze auto mee heeft… ik kan dan dus nergens heen…



Dus nu willen we graag een extra stoeltje erbij voor als hij in een andere auto vervoerd moet worden, maar liefst dus niet te duur…



Iemand die ons kan helpen?

Maar hij zit voorlopig nog in de maxi cosi (babystoeltje) toch? Past die nieuwe Pearl ook niet in andere auto’s joh? :o

Klopt hoor, hij kan nog even in het babystoeltje. Maar hij groeit wel behoorlijk, dus het houdt een keertje op he? :wink:

Vandaar dat ik alvast aan het rondvragen/kijken ben… :slight_smile:



Ja, echt stom. De pebble die we nu hebben, met isofix kan ook gewoon met de gordels. Maar de pearl dus niet… echt waardeloos… :?

Mijn schoonouders hebben een Nania stoeltje, die was ook redelijk goedkoop (tenminste vergeleken dan met bv onze maxi cosi)

Ik meen dat ze die toendertijd bij de praxis hebben gekocht.



Op zich een prima stoel, voldoet aan de eisen. Hij leek mij vooral harder zitten, dus minder comfortabel. De kids hebben er echter geen last van en zitten er prima in :thumbup:



Siep zit op het moment nog prima in onze maxicosi en is nog te licht voor de opvolger (al zit hij wel graag op Tejo’s plekje :wink: )

Onze stoel gaat voorlopig dus nog niet weg.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Dat komt dan zeker doordat hij op het onderstel moét staan ofzo?

Wij hebben 2 Romer duo plus stoelen, heeft isofix maar kan ook gewoon met de gordels vast. Maarja, die waren niet goedkoop en ze zijn nog wel heel lang bezet denk ik :wink:

Ja, dat is ideaal. Een stoel die zowel met isofix als met de gordel vast kan. Ik ging er helemaal vanuit dat dat met de pearl ook kon. Zeker omdat het met de pebble ook kon. Maargoed, niet dus… :frowning:



Nania heeft inderdaad wel wat goedkopere stoelen, zag ik! Thanks voor de tip! :thumbup:

Maargoed, als iemand toevallig nog één heeft staan waar hij niks meer mee doet, hou ik me nog aanbevolen… :slight_smile:

Ja jammer is dat he van de pearl, wij zouden daar eerst ook voor gaan maar toen kwam ik er dus achter dat die alleen met isofix kan en zijn we voor de romer duo plus gegaan isofix en riem.



hopenlijk vind je snel een mooie stoel.

wij hebben 2 romer king plus. waarvan er 1 niet lang meer gebruikt zal worden.



het is een zwart/grijze variant, dus gewoon neutraal.



oja is een 9-18 kg

Sja, het lijkt me een prachtige stoel, die romer king plus.

Maar omdat het een reserve stoel wordt (en ik dus al een giga dure stoel gekocht heb…) kan ik er niet zoveel geld aan uit geven… :roll:

Wat zou je er voor willen hebben?

Ik heb eventueel een Maxi-Cosi Tobi, voor 9 tot 18 kilo. We hebben volgens mij een zwart/grijze uitvoering.



Pete is bijna 18 kilo en ik moet toch een deze dagen een andere halen.



Ik weet niet waar je woont, maar wij wonen in het midden van het land, een dorpje bij Alphen a/d Rijn in de buurt.

Ik woon er niet dichtbij, maar mijn ouders wel.

Wat zou je ervoor willen hebben?