Joepie daar hadden we zeker veel leuke dingen mee kunnen doen, maar gelukkig zwem ik werkelijk in de vrije dagen dus waarschijnlijk kan ik daar de rekening wel mee betalen. Daar zijn ze weer heel makkelijk in n.l.
Arbeidsloon voor niks is natuurlijk helemaal schappelijk. Maar werd dat dan ook gewoon onder werktijd gedaan??
Wij hebben n.l. meer dan 100 werknemers en als die allemaal gemiddeld 2 keer per jaar een auto voor onderhoud brengen dan zijn dat wel heel veel onbetaalde uren :think:
Ja, meestal op zaterdag!! En de monteurs zelf de ene keer wel onder werktijd en de andere keer weer niet, net hoe dat uitkomt. En bij de dealer waar ik stage liep…zijn ook wel dat aantal medewerkers, als het er niet meer zijn!!! (over verschillende filialen dan hè?!)
Maar fijn dat het geregeld kan worden met je vrije dagen!! Dat scheelt weer!!!
Wij zouden ook weer een behoorlijke schadepost krijgen. Onze koppelingsplaten waren het aan het begeven. Grote beurt + APK erbij, zaten we dus zo op 1000 euro. Waren we even op het internet aan het neuzen, kwamen we een auto tegen met veeeeeel minder kilometers en extra luxe vergeleken met nu, airco (climate-control), parkeersensoren, cruise-control. En we hoefden maar 2000 euro bij te betalen. Zelfde merk ook weer, alleen een jaartje ouder. Uiteindelijk hoefden we dus maar 1000 extra te betalen…die 1000 euro voor de onkosten aan de andere auto hadden we toch al gerekend. Wij weer helemaal blij :thumbup:
Ik kan me voorstellen dat je er van baalt, had je toch erg leuke dingen van kunnen doen.
Al die dingen komen altijd tegelijk. Zo was onze achterruit van de auto gesneuveld, een dag later begaf de afwasmachine het (kostte dan weer niets omdat het een huurhuis was), weer een week later hield de wasmachine er mee op en niet veel later de droger :?
Poeh zeg! Wat een hoop geld zeg… Wij hebben sinds kort nu ook weer zelf een auto (ipv gloednieuwe leaseauto’s) en dit is echt een nachtmerrie. In tegenstelling tot julli ehbben wij die centjes helaas neit voor het oprapen!
In ieder geval hoop ik voor jullie dat het voorlopig nu weer klaar is!
Wij hebben ook sinds een jaar weer zelf 2 auto’s prive. Voorheen hadden we ook altijd een lease-auto en eerlijk is eerlijk dat was altijd wel lekker hoor! Nooit geen hoge rekeningen. Gewoon een vast bedrag en als er iets met de auto was zette je hem gewoon bij de garage en kreeg je vervangend vervoer.
Nou wij hebben gelukkig wel wat geld achter de hand, maar zuur blijft het wel.