Hoe doen jullie dat? De binnenkant van de autoramen schoonmaken?
Met een sopje?
Doe je dan hetzelfde sop als dat je zou gebruiken voor de ramen van je huis?
Ik wil de ramen van onze auto nu eens goed vetvrij en echt blinkend schoonmaken, maar hoe, hoe, hoe doe ik dat?
Heel simpel met azijn! Beetje mengen met water.
Houdt je ramen vetvrij en verminderd condens.
Hetzelfde geldt trouwens ook voor spiritus.
auto ramen doe ik met keukenrol en glassex :thumbup:
indd azijn of spirtus werkt super :thumbup:
ik doe het vaak met spiritus gemengd in water.
met glassex en keukenrol
Idd azijn of spiritus en dan met kranten
werkt het hier nog beter dan keukenrol trouwens…
met glassex en een wonderdoekje of keukenrol
Glassex met een wonderdoekje! :thumbup:
Daar doe ik ook mijn ramen mee hoor elke dag…Geen ene streep te zien
En 1 x in de maand zemen natuurlijk :sick:
hara :thumbup:
Met glassex krijg ik altijd blauwe waas op mijn autoramen, heel irritant. Ik gebruik ruitensproeiervloeistof in een omgespoelde glassex fles, met keukenrol of zo’n ramendoek… hoe heten die dingen, van die blauwe die niet in de wasverzachter mogen. :roll: Haha lekker duidelijk.
Een kennis van mij is autohandelaar en daar heb ik ooit de tip gekregen om ruitenreiniger met krantenpapier te gebruiken. :thumbup:
krantenpapier is idd wel goed, maar veel meer moeite! Kranten verfrommelen en dan weer weggooien.
ik heb standaard een doekje in de auto liggen en een klein flesje ( waterplantbespuiter ) en als ik klaar ben gooi ik het weer in de achterbak :mrgreen:
met de raamdoeken van jemako!
Gewoon een sopje maken met heel weinig afwaszeep. Met een goed uitgeknepen spons inzepen en hierna met een kleine trekker droog trekken, randjes droogmaken met een doekje en klaar. Dus min of meer hetzelfde als de ramen, alleen gebruik ik minder zeep.
glassex en oude krant! :thumbup:
glassex en oude krant! :thumbup:
Volgens mij heb ik dat nog nooit gedaan :oops: :mrgreen: