Autoraam stickers gezocht.

Hallo iedereen.



Ik ben hard opzoek naar autoraam stickers en dan niet zomaar stickers maar die blauwe, gele en rode stickers van dieren.



Ik zie ze op zoveel auto ramen en zoek me suf in de de winkels maar niemand die ze verkoopt of mij kan vertellen wie ze wel verkoopt.



Weet iemand waar ik ze kan kopen want het is voor een leuke grap voor aankomende opa die zulke stickers dus niet in zijn auto wil maar nu er toch echt aan moet geloven.



Wie helpt mij.



Groetjes Natas

Als je nu bij BP gaat tanken krijg je een velletje met vier grappige raamstickers gratis! Als je me je adres pb’t, stuur ik wel een paar velletjes op!



(Ik werk bij een tankstation-ondernemer op de afdeling P&O)



Groetjes Ellen

L*bbes heeft ze ook!

Bij de Action!!! Lekker goedkoop en ze hebben Bob de Bouwer, Winnie the Pooh, Dora, sprookjes…

Wanneer je geen action in de buurt hebt, dan wil ik ook wel voor je kijken :-*

Ik heb ze laatst ook na lang zoeken gekocht bij Intertoys.

Bij de knutselafdeling kijken en dan liggen ze vaak op de onderste schappen.

He Sammetje, jij woont ook in almere… waar weet jij een action hier in de buurt??

Ik dacht bij de ikea ook! Heb ik ook een vel van! Met vissen!! (En volgens mij, zijn dat raamstikkers :angel: :think: :mrgreen: weet het namelijk niet zeker :mrgreen:)

Oke zal is kijken bij de intertoys.



De andere stickers zijn idd ook leuk maar ik zoek echt alleen de primere kleur met alleen een afbeelding omdat opa die echt vreselijk vindt.

@Natascha `81 wrote:

Oke zal is kijken bij de intertoys.



De andere stickers zijn idd ook leuk maar ik zoek echt alleen de primere kleur met alleen een afbeelding omdat opa die echt vreselijk vindt.




Wel jeugdsentiment hoor, die stickers in ‘primaire’ kleuren…

Ik had ze vroeger ook. Boerderijdieren :thumbup:

En dierentuindieren…

Maar mijn vader had er zo’n hekel aan, want wij zaten met onze fruitella-plak-vingers op zijn ramen 8)

@Natascha `81 wrote:

Oke zal is kijken bij de intertoys.



De andere stickers zijn idd ook leuk maar ik zoek echt alleen de primere kleur met alleen een afbeelding omdat opa die echt vreselijk vindt.




Zeker weten bij de Intertoys. Heb ze nl gisteren nog op de site van Intertoys zien staan.

Bij koter kado kun je ze zelf laten maken, met bv opa aan board :mrgreen:

Zit dus net voor je te kijken, maar ze hebben ze niet meer… :roll:

Ebay heeft ze ook :thumbup:

Nieuw in verpakking. OA : Bob de Bouwer, Disney Princess, My little pony, Teletubbies, Winx…

@sammetje23 wrote:

@Natascha `81 wrote:
Oke zal is kijken bij de intertoys.



De andere stickers zijn idd ook leuk maar ik zoek echt alleen de primere kleur met alleen een afbeelding omdat opa die echt vreselijk vindt.




Wel jeugdsentiment hoor, die stickers in ‘primaire’ kleuren…

Ik had ze vroeger ook. Boerderijdieren :thumbup:

En dierentuindieren…

Maar mijn vader had er zo’n hekel aan, want wij zaten met onze fruitella-plak-vingers op zijn ramen 8)




Dat zijn dus de stickers die ik zoek, en al die andere zijn idd ook erg leuk maar het gaat met echt alleen om die stickers.

Ik heb bij de Intertoys van die boerderijstickers gekocht (die van vroeger, geel, rood, groen en blauw). Ze lagen daar bij de knutselspullen.



Ik stuur je een link van deze stickers. Ze kosten 3,99 euro en je kunt ze ook online bestellen.

heel erg bedankt voor het meezoeken.

ik ga ze zo snel mogelijk halen hihi.