automobilist in slaap gevallen baby overleden!!!

Baby overlijdt aan verwondingen

Gepubliceerd op 24 februari 2008, 18:58

Laatst bijgewerkt op 24 februari 2008, 18:59

Noordkop -

De 35-jarige man uit Wieringerwaard die vrijdag op de N248 bij Kolhorn een ernstige aanrijding veroorzaakte, is na zijn ontslag uit het ziekenhuis door de politie aangehouden. Een baby die bij het ongeval ernstig gewond raakte, is gistermiddag overleden.

De Wieringerwaarder wordt vandaag geleid voor de officier van justitie op verdenking van zwaar lichamelijk letsel door schuld. Hij kwam vrijdag met zijn auto op de verkeerde weghelft terecht en botste op een tegenligger met daarin een echtpaar uit Wieringerwerf en hun drie kinderen. Daarbij raakte de man en een baby ernstig gewond. De baby overleed gisteren. De overige familieleden liggen nog in het ziekenhuis.

De man verklaarde na het ongeval tegen de politie vermoeid te zijn geweest en achter het stuur in slaap te zijn gevallen. Volgens de politiewoordvoerder komt het direct aanhouden na ontslag uit het ziekenhuis door de officier van justitie niet vaak voor. ,De officier van justitie wil een voorbeeld stellen. Als je moe bent, moet je niet achter het stuur gaan zitten.’’

Overigens zijn bij het ongeval vrijdag zes in plaats van zeven gewonden gevallen. De politie meldde eerder dat ook de vrouw van de Wieringerwaarder in de auto zou hebben gezeten. Dat bleek niet het geval te zijn.

Lees ook de Schager Courant

Stad & Streek | Schagen e.o. | 22 reacties

Link | Stuur dit artikel door | Printen | Bewaar dit artikel

Reacties

Filter permanent instellen | Huidig filter: Toon alle reacties Toon 2 sterren of meer Toon 3 sterren of meer Toon 4 sterren of meer Toon alleen 5 sterren

Arm kind…

Gepost door I.A.J.K op 24-02 19:02

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 Heel sneu, maar de baby is deze middag overleden en niet gistermiddag. Zo klein nog…

Gepost door Wonderwoman op 24-02 19:07

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 Arme familie.

Gepost door T1935 op 24-02 19:07

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 Ik buig mijn hoofd en denk aan iedereen die hier bij betrokken is … een triest bericht …

Gepost door Roller op 24-02 19:08

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 weer een zonnestraaltje dat ons veel te vroeg verlaat… mijn gedachten zijn bij de familie en ik wens ze heel veel kracht om dit enorme verlies te verwerken.

Gepost door moosje op 24-02 19:13

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 Wat ik heb begrepen over de verwondingen en hersenletsel van het kind, is het voor hem/haar het beste… Maar het zal je kind maar wezen en dat je dit verlies moet meemaken. Ik wil het niet over schuld hebben hier… Hier past alleen gepast respect en medeleven…

Gepost door I.A.J.K op 24-02 19:20

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 @Wonderwoman: offtopic de stukjes die wij lezen zijn de artikelen die morgen in de papieren versie verschijnen. Dus dan klopt het gistermiddag wel.

Gepost door moosje op 24-02 19:21

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 Too young, too soon. Alle sterkte toegewenst aan alle betrokkenen.

Gepost door LSchaa op 24-02 19:21

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 Ik lees dit bericht en voel een traan over mijn wang biggelen. Hoopte zo dat de baby het ging redden. Ik wens iedereen heel veel sterkte en kracht toe.

Gepost door Aapie op 24-02 19:21

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 @ moosje: sorry , dat wist ik nog niet. Dan klopt het idd wel, van gistermiddag.

Gepost door Wonderwoman op 24-02 19:25

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 Veel sterkte voor de betrokkenen.

Gepost door SGpee op 24-02 19:26

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 … Ik weet even niets te zeggen… Voor familie, kennissen en vrienden, Sterkte in deze moeilijke tijden…

Gepost door Fido Dido op 24-02 19:31

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 triest, ik hoop dat de familie dit op termijn een plek kan geven.

Gepost door kerk op 24-02 19:35

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 De officier van justitie wil een voorbeeld stellen. Als je moe bent, moet je niet achter het stuur gaan zitten.’’ Daar geef ik die officier van justitie helmaal gelijk in, maar bedenk ook als je even in de auto ligt om een haze slaapie te doen dat de politie je dan op drugs gaat controleren, of zoals een buurman van mij, de politie gaat bellen omdat er midden op de dag jongelui in de auto zitten en hij dat maar verdacht vind! Stasie methoden, en daarom gaan mensen niet meer rusten langs de kant van de weg!

Gepost door dropveter op 24-02 19:35

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 @dropveter, ik vind dit een ongepaste reactie.

Gepost door Fido Dido op 24-02 19:37

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 Shit! Alles van waarde is weerloos.

Gepost door Cees op 24-02 19:40

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 De reactie van dropveter hoort hier niet thuis!! en verder wens ik een ieder die hierbij betrokken is sterkte1

Gepost door graftak op 24-02 19:43

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 dropveter jij bent wat mij betreft een enorme LUL.

Gepost door kerk op 24-02 19:50

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 Ik wens de ouders, familie heel veel Sterkte met het verlies…:frowning:

Gepost door Lovertju op 24-02 19:54

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 Slik die veter ff in droppie.wat een ongemanierde klootzak ben jij.

Gepost door JJ.Slootweg op 24-02 19:54

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 Hier zijn geen woorden voor, ik ben er stil en verdrietig van…sterkte voor de nabestaanden…

Gepost door Janet op 24-02 19:55

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 Tja…

Gepost door diepvrieskip op 24-02 19:57

Beoordeel deze reactie: Meld deze reactie als ongepast 1 2 3 4 5 Naar Boven

DIT IS DE BABY VAN EEN COLLEGA VAN MY

HET MANNETJE MILAN WAS 17 DECEMBER GEBOREN

BIJNA EVEN OUD ALS MIJN DOCHTER TIS ONGELOOFLIJK

DE REACTIES ZIJN UIT HET NOORD HOLLANDS DAGBLAD

ER STAAN BEELDE N OP http://www.rtvnh.nl

van degene die willen weten wat er gebeurd is

i kheb er geen woorden meer voor!!

Wat erg… :cry:

Wat erg. Ongelooflijk. :cry:

Oohh ik heb het op het nieuws gezien ja. Je zag die maxicosie etc :cry: Zo erg.

jeetje ik ben er stil van :cry:

Gecondoleerd :cry: Veel sterkte voor de familie :kaars:

Ik ken de zus van de vader van de baby dus. En het is heel erg. Ik heb vader en moeder wel een paar keer gezien maar dit is echt verschrikkelijk

Vader kan waarschijnlijk niet eens bij de begrafenis zijn van zijn eigenkind… Hij is er zo slecht aan toe.

brbbr

maar d edader is opgepakt gelukkig…

de dader?

de vader is in slaap gevallen achter het stuur toch?

ik dacht dat het een ongeluk was.

nou ja dat zeggen ze maar ze hebben hem dus opgepakt. Hij dronk ook heel vaak en hij was suf of viel bijna in slaap… tja zoiets is het…

maar mijn vriendin blde net dat ze hem weer vrijgelaten hebben . De uitspraak van d erechter komt binnekort… Hij is in iedergeval zijn rijbewijs waarschijnlijk definitief kwijt (voorwat definitief betekend in nederland)

nee niett de vader was in slaap gevallen.

de tegenligger die hun aanreed!!!

Het greep me al aan omdat het redelijk bij ons in de buurt is en ik zelf ook 3 kinderen heb, maar jij kent ze ook nog eens persoonlijk, ik krijg er kippenvel van. Mijn collega uit Wieringerwerf wist van de week nog niet welk gezin het was, in de krant stond ook nog niets, waarschijnlijk omdat de ouders nog niets geregeld hebben van een uitvaart omdat ze zelf en de andere kinderen nog zwaargewond zijn!

Verschrikkelijk dat door zoiets onnodigs, in een paar seconden, je hele leven verwoest kan zijn en het leven van een onschuldig babietje weggenomen kan worden!

:cry: :cry: :cry:

@Loessie wrote:

nee niett de vader was in slaap gevallen.

de tegenligger die hun aanreed!!!

dat dacht ik ook??

maar buiten dat het is gewoon verschrikkelijk wat er gebeurt is :cry: