Automatisch onderschrift in outlook?

Ik wil graag een automatisch onderschrift onder mn mail.

Wie weet of dat is te regelen in outlook? En kun je het dan per mail eventueel ook apart uitzetten?



Ik ben zeer geholpen als het zo is :mrgreen:

Tenks…

ja hoor kan in Outlook.



-ga naar “Extra” in het menu

-kies voor “Opties”

-ga naar tabblad “E-mail indeling”

-kies “Handtekening kiezer”

-kies “nieuw” en volg de wizard verder



je kunt er meerdere maken en voor 1 standaard kiezen.



Als je in een e-mail een andere dan standaard wilt gebruiken, dan kun je dit in het e-mailtje doen (standaard staat je handtekening er dus in) via invoegen “handtekening”. Als ik hem niet wil gebruiken, haal ik hem gewoon weg in het mailtje, gaat het makkelijkst en is zo gebeurd.

super dank je wel! Ik ga het straks even proberen…

:dance:

Tis gelukt… zo simpel.

Ik zat te zoeken op ‘onderschrift’ en dan kom je er niet. 8)

Bedankt!