Auto-tjes voor "knikkerbaan"

Hoi,



Vanmorgen op de rommelmarkt een “knikkerbaan” voor auto-tjes meegenomen, maar zonder auto-tjes.

Wie weet waar je deze los kunt kopen of heeft ze liggen en wil er van af?

Ik heb ze wel liggen, maar wil er niet vanaf :wink: De baan is hier een groot succes :thumbup:



Mijn broer heeft 'm geloof ik bij de Kwantum gekocht. Je zou daar eens kunnen vragen.

hier is het ook een waanzinnig succes. De autootjes wil ik niet kwijt, maar mijn baan is toendertijd bij intertoys gekocht geloof ik. misschien kan je daar nog nieuwe bijkopen.



edit, bij intertoys noemen ze het een houten kogelbaan

Geen autootjes over, maar deze vaan heb ik gekocht, meende bij de karwei voor 7,95. Misschien is dat nog een optie?

Geen idee of ze ze daar nu nog hebben, vorig jaar daar gekocht namelijk.

@schoen wrote:

Geen autootjes over, maar deze vaan heb ik gekocht, meende bij de karwei voor 7,95. Misschien is dat nog een optie?

Geen idee of ze ze daar nu nog hebben, vorig jaar daar gekocht namelijk.




Daar heeft mijn broer hem ook vandaan. NIet de kwantum, maar de karwei :thumbup:

Ik heb hem ook, maar ga hem natuurlijk niet incompleet maken :wink: Kids spelen er ook nog geregeld mee.



Geen idee meer waar ik hem heb gekocht, waarschijnlijk een speelgoedwinkel, prenatal zou ook nog kunnen :think:



Heb je toevallig een houten speelgoedwinkeltje in de buurt? Daar zou ik eens gaan kijken. Lijkt mij iets voor daar om het los te verkopen :think: En anders zou ik het echt niet weten.



Succes,



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

misschien bij Lobbes?

Het is een beroep op auto huren krakow waardoor u zich geen zorgen hoeft te maken over de technische staat en het uiterlijk van de auto, aangezien autobezitters hiervoor verantwoordelijk zijn. Als het voertuig uitvalt, wordt het zo snel mogelijk vervangen door een vergelijkbare, volgens de catalogus op de website