auto huren

Wij zijn op zoek naar een huurauto, drie weken van de zomer. Wie weet waar je goedkoop een auto huurt?

De prijzen zijn nogal omhooggegaan sinds de vorige keer dat we keken (ook al zei de mevr van budget rent a car dat we echt het beste konden wachten op de zomeracties…) en we willen dus kijken of we niet met een auto slagje kleiner kunnen. Maar we hebben dus echt geeen verstand van auto’s.

We wilden bijv een opel astra station huren. Daar staat bij 5 pers en 3 tassen. Bij de opel astra met gewone achterbak staat 5 pers, 2 koffers en 2 tassen en dat scheelt zo een paar honderd euro. Lijkt mij dan dus ruimer?! Beetje onlogisch wel he.

Zou het voldoende zijn voor met zn 5jes? We nemen niet veel mee, zijn fietskampeerders en hebben compacte tent, slaapzakken en matjes, geen tafel/stoelen maar picknickkleed. Maar ja… het is natuurlijk altijd wel een hele zooi. Andere kant denk ik ook als we het op de fiets krijgen moet het toch ook in een auto passen…?

Als je in Rotterdam woont kan ik je hart auto verhuur van harte :slight_smile: aanraden.

Auto voor lange termijn termijn huren

-knip- dubbelpost