Augustusstoppers 2007 deel 7, al 13 zwangeren!!!!!

Sterretje, idd lullig dat mensen dan direct een oordeel klaar hebben. Dat bedoelde ik ook in mijn mening dat er bij heel veel mensen een reden is dat ze pas laat aan kids kunnen/mogen beginnen.

(al blijf ik wel bij mijn standpunt dat mensen die perse eerst tot hun 38e willen werken en dan nog op de valreep een gezin willen stichten, ze rekening moeten houden met het feit dat het langer kan gaan duren)

(en dan bedoel ik niet alleen de vrouwen)

Brendaatje, ohhhhh voor jou dus ook weer spannend nu :pray:

Lautje, hoop dat dat roze niets geks betekend meis!!! Dat je gewoon lekker zwanger bent nu!!

Freggel, ik denk dat een keizersnede altijd tot een optie behoort, maar in 1e instantie een normale bevalling onder begeleiding van de VK, maar dan wel in het ziekenhuis.

Tenzij het een ‘‘normaal gewicht’’ kind wordt, dan mag ik thuis bevallen.

Hoi dames , ben ff een tijdje niet geweest, wel gelezen, geen puf om wat te typen.

Lautje :hug: laten we hopen dat het niet doorzet.

Brenda, je NOD komt ook al in zicht, spannend. Ik heb die aflevering van babyboom ook gezien en vond dat percentage van 50% ook erg veel :shock:

Claudie sterkte met je misselijkheid! Ga je wel naar je werk?

oh ja Brenda, sinds het stoppen met de pil ben ik ook veel vrolijker en energieker ( nu ff niet door de zw.schap, maar das een andere verhaal )

Kian, gefeliciteerd ventje!! :inlove:

Brenda, wat hebben ze eigenlijk gezegd tegen je mbt zwanger worden en die cyste? Kan het consequenties hebben als die eruit moet en je bent wel zwanger enzo? Spannend, ga wel voor je duimen, nog een paar dagen en je nod is er!

Vlinder, voelde je je niet zo lekker dat je even geen puf meer had. Hopelijk krijg je niet teveel last van misselijkheid meis!

Lotte hoe gaat het bij jou, begin je het al te geloven?

Bren, ik had het ook gezien, die babyboom aflevering. Ik vind er eigenlijk geen bal aan en toch zit ik het braaf elke keer te kijken :roll: Dan zap ik er weer bij toeval langs en blijf ik hangen. Kwam het nou op donderdag? Ik vond het ook shocking, zo veel mannen in babyboom met zulk slecht zaad. Wat mag ik dan weer in mn handjes knijpen zeg!!

Lelle, gefeliciteerd met Kian z’n verjaardag!!!

Ik heb er weer een lekker drukke werkdag opzitten… het is nu gelukkig wel beter gegaan met Sterre. Ze heeft goed geslapen bij mijn schoonouders, en was een stukje vrolijker. Nog niet helemaal zichzelf, maar ik ga nu maandag pas weer werken, dus heeft zij ook even tijd om bij te tanken.

Lautje, wat rot dat je ongi er weer aankomt :frowning: :frowning: :frowning:

Brenda, vroeg me ook al af hoe het met die cyste zit (als 'ie nog niet weg is), als je nu zwanger zou zijn… Moet je dan onder 't mes?

Hier begint toch ook weer iets van spanning te komen :? Hoewel ik nog steeds zo’n raar voorgevoel heb dat het niet raak is, beginnen er nu toch ook wel wat ‘kwaaltjes’ te komen die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen. Zo heb ik al een paar dagen totaal geen trek in avondeten :think: Maar misselijk ben ik niet, en ook niet overdreven moe (wel een beetje, maar dat is natuurlijk helemaal niet vreemd nu ik het ineens zo druk heb). Dus het kan nog alle kanten op. Ben iig blij met alle afleiding :wink:

xHeske

Sh*t, ben betrapt op mijn hyves…

kennis van mijn ouders voegt me vandaag toe, stuurt ze net een bericht met de vraag of ik weer zwanger ben omdat ze een logo van kok zag…

(gelukkig wel een prive bericht)

ships, wat moet ik nu doen???

Lukt niet om haar een PB terug te sturen, want hyves werkt niet goed ineens…

Zal ik eerlijk zijn?? moet denk ik wel, anders vraagt ze het mijn ouders misschien en die weten nog van niets…

hoi hoi

weer even een berichtje van mijn kant.

vanaf het weekend gaat het beter,af en toe nog braken en niet meer de gehele dag misselijk. :sick:

mijn borsten zijn ook minder gevoeling :think:

van mij mag de echo komen,dan weet ik tenminste of alles goed zit.

begin te twijfelen of alles wel echt goed is.

waarom weet ik niet.

nou ja we zien wel,

@minniemouse wrote:

Sh*t, ben betrapt op mijn hyves…

kennis van mijn ouders voegt me vandaag toe, stuurt ze net een bericht met de vraag of ik weer zwanger ben omdat ze een logo van kok zag…

(gelukkig wel een prive bericht)

ships, wat moet ik nu doen???

Lukt niet om haar een PB terug te sturen, want hyves werkt niet goed ineens…

Zal ik eerlijk zijn?? moet denk ik wel, anders vraagt ze het mijn ouders misschien en die weten nog van niets…

Minniemouse,

Als ik jou was zou ik vriendelijk terugberichten dat je het logo van Kok op je hyves hebt staan omdat het een plek is waar je altijd gezellig over je kind kan kletsen. Ze weet je naam hier niet, dus dat kan ze aannemen.

Vertel je later gewoon waarom je een leugentje om bestwil hebt verteld. :wink:

Hoihoi,

Vlinder… Was je ook een stuk energieker nog vlak voordat je ontdekte zwanger te zijn? :wink:

Gaat het nu wat minder met je? :frowning:

Heske… je hebt het maar druk meid. :wink: Fijn dat Sterre wat beter in haar vel zit.

Snips… wanneer heb je de echo? Niet te veel zorgen maken hoor! Wel of geen verschijnselen hebben zegt uiteindelijk niets over het verloop van de zwangerschap. :wink: ( behalve veel rood bloedverlies met evt. krampen)

Wat betreft de cyste: Volgens het zh. is er geen belemmering om zwanger te raken. Er werd/wordt vanuit gegaan dat de cyste ontstaan is omdat de follikel is gaan doorgroeien. Meestal verdwijnt zo’n cyste ( functionele cyste) wanneer de menstruatie uiteindelijk komt. Als het goed is, is de cyste verdwenen, maar dat weet ik de 23e zeker.

Ik weet na speurwerk dat de cyste eruit moet wanneer het groter gaat worden. Is het dezelfde grootte dan wachten ze weer 3 mnd af.

Ik denk dat ze bij een zwangerschap alleen opereren wanneer de cyste dreigt een eileider af te knellen of wanneer de cyste ineens flink groeit.

X Bren. :-*

Hey dames lees wel mee maar niet veel puf om te schrijven.

Vandaag naar bloemschik cursus geweest en morgen naar een kersbeurs… zal dus morgenavond wel flink afeknoedeld zijn :roll:

Ga dus mijn bedje maar eens opzoeken…

Morgen dames…

Hier is het nog niet helemaal doorgebroken, maar dat zal zeker vandaag of morgen zijn. De pijn in mijn borsten is nagenoeg weg, dus echt hoop heb ik niet meer voor deze ronde.

Ook omdat het tot nu toe elke ronde hetzelfde is geweest: Het begint met roze en gaat na een dag over naar echt rood. :cry:

Op naar de 5de ronde… :frowning:

x

He bah Lautje, wat vervelend. Het is zo langzaamaan steeds een grotere teleurstelling aan het worden he :frowning: :hug:

Minnie, balen dat je betrapt bent :o Ik zou idd zoals Brenda zie terugberichten dat je hier komt om over Matthijs te kletsen. Niet eens gelogen, je kwam hier toch ook al voordat je zwanger was?

Ik ga vandaag lekker een dagje tutten met Sterre :inlove: Moet wel nog wat dingetjes regelen voor de winkel en wat in huis doen, maar dat kan ook als ze slaapt. Mis haar wel hoor, nu ik buitenshuis werk. Het is natuurlijk maar voor 2 dagen in week, maar in combinatie met afstuderen en interviews voor mijn tekstbureautje dat ook nog steeds loopt, ben ik toch wel veel van huis. En dat terwijl ik gewend was om elke dag bij mijn poppetje te zijn… :?

Nog een week en dan is mijn nod alweer. Is nog nooit zó snel gegaan :shock: Vind het nu wel weer een beetje spannend worden. Stond vanmorgen misselijk en duizelig op, maar dat kan ook komen doordat ik gisteren te weinig gegeten heb. Misselijkheid is nu weer weg. Wel nog een beetje licht in mijn hoofd, maar ben ook gigantisch verkouden. Schiet weer lekker niks op met mezelf :lol: , zal gewoon nog een week moeten afwachten. Mocht ik me volgende week echt zwanger voelen en er nog geen ongi te bespeuren zijn, dan ga ik donderdag testen. En als ik me zo voel als nu, dus niet echt zwanger ofzo, dan wacht ik tot het weekend. Dan heeft mijn ongi genoeg tijd gehad om door te breken, en test ik tenminste niet voor niks. Komt nu dus goed uit dat ik het begin volgende week zo druk heb :wink:

Maar eerst is Brenda aan de beurt!! Meis, spannend!!! :pray: :pray: :pray:

xHeske

@Ke wrote:

He bah Lautje, wat vervelend. Het is zo langzaamaan steeds een grotere teleurstelling aan het worden he :frowning: :hug:

Ja, eigenlijk wel.....
Baal ook echt verschrikkelijk.....

x

Ja, dat snap ik meis. Ik hoop echt voor je dat dit de laatste teleurstelling is, en dat je volgende maand een prachtige positieve test kunt laten zien! :pray: :hug:

Heel stom, maar je gaat je echt afvragen of er misschien iets mis is… Ondanks dat het pas ronde 5 is…

Omdat het mijn eerste kindje is, weet ik niet eens of ik zwanger kan worden. Meiden die al een kleine hebben, weten in elk geval dat ze zwanger kunnen worden.

Niet dat het dan makkelijker is hoor, zo bedoel ik het echt niet! :wink:

Gelukkig was hubbie erg lief gisteren… Deed alsof ik het helemaal niet erg vond, maar toen ik achter het fornuis stond en een traantje weg pinkte stond hij al achter me om me een knuffel te geven.

x

Lautje ik geloof dat ik snap hoe je je voelt hoor :hug:

het komt vast helemaal goed bij ons allemaal en bij de ene duurt het wat langer dan de ander!

lieve lautje!! :hug: ik snap dat je je klote voelt.

het komt heus goed maar ken je gevoel ik loop 1 ronde achter op jou maar zou deze keer ook teleurgesteld zijn.

mss kun je ovulatie testen gebruiken zodat je wel weet dat je een eisprong hebt dat stelt je mss een beetje gerust ik ga het ook 1 maand doen als ik nu niet zwanger ben.

en ik heb gelezen van iemand die bij een fertiliteitsarts is geweest dat er veel mee bezig zijn geen invloed heeft op het zwanger worden maar dat het gewoon net dat ene lucky shot moet zijn!!

um ff denken ik wordt beetje vergeet achtig weet niet zo goed meer wat iedereen geschreven had!!

(zwangerschapsdementie)?? kan dat in de wacht week??

zaterdag is de innesteldag als er iets is om in te nestellen natuurlijk!!

Lautje, ik snap dat ook goed hoor. Ik vind het idd schelen dat ik weet dat ik zwanger kan worden. Nou was ik bij Sterre ook snel zwanger, maar toch heb ik toen in spanning gezeten of het allemaal wel zou lukken, vooral door mijn anorexiaverleden, dat gaf toch wat spanning. Maar meis, hoe rot het ook is om zo lang te moeten wachten, het is op zich geen reden om je ongerust te maken. Dat bedoel ik niet als kritiek hoor, want ik snap heel goed dat je dat onbewust toch doet, ik denk dat ik dat ook zou hebben, daar zijn we nu eenmaal vrouwen voor, piekerwezens :wink: Maar ik wil proberen je een beetje gerust te stellen. Wat Talulah ook zegt, het gaat nu eenmaal niet bij iedereen zo snel. Lieve schat, je hebt alle recht om verdrietig te zijn, en wij zijn er voor je om je op te vangen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het bij jou ook helemaal goed gaat komen! Ik duim iig voor je!!! :pray: (en wat super dat je hubbie zo lief voor je is. Lekker bij hem uithuilen. Wat zouden we toch zonder die mannen moeten he :inlove: )

xHeske

lautje: :hug: he bah :hug: . Os je ongi nu al echt doorgezet dan of nog niet? Kan me goed voorstellen dat je je nu verdrietig voelt en dat mag ook best hoor meis :hug: . Het komt vast wel goed :-* , straks ben jij ook zwanger :-* , .

Heske: gelukkig dat het met Sterre gisteren beter is gegaan. En vandaag is ze weer helemaal voor jou :wink: :mrgreen: .

Brenda: spannend met je komende NOD. Ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: . Ben eigenlijk ook wel benieuwd of je cyste nu weg is ja of nee, maar dat weten we de 23e.

Snips: gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Heb je reden om je ongerust te maken of het wel/niet goed zit??? Wanneer heb je je echo? Hopelijk snel, want dan weet je het allemaal zeker.

Dames, ff vraagje. Dat rekbare slijm, heb je dat voor, tijdens of na je eisprong? Ik had dat nl van maandag t/m gisteren en nu zo goed als niet meer. We hebben gisteren wel geklust maar weet niet of dat wel op tijd was :think: . Afgelopen dagen gewoon zo druk geweest met Lienke en daardoor ook met mezelf dat we er allebei weinig puf voor hadden. Ga er dus maar van uit dat het deze ronde niet wat wordt. Daar stel ik me tenminste maar op in, dan is de teleurstelling ook niet zo groot (hoop ik!!).

Groetjes Renate

Nee, het is nog niet doorgezet…

Maar vorige cyclus heeft het ook 2 dagen geduurt voordat het echt ging doorzetten… :roll:

x