Augustusstoppers 2007 deel 6, al 12 meiden zwanger!!!!

hoi

ik heb net even een digitale test gedaan en daar kwam overduidelijk op te staan dat ik

zwangerben

ga ff mijn banner aanpassen

ga straks proberen de fotos te plaatsen

joehoe snips :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd!

Snips van harte gefeliciteeeeeeert!!!

Claudie mooi buikje en mooie kids hoor!!!

Nou mijn buik is nog steeds heel erg aan het rommelen, incl. mijn darmen. Ik heb echt het gevoel alsof ik ongi moet worden :? Ik werd er net op gewezen dat als ik 4 okt. mijn eisprong heb gehad (volgens de ovutesten) ik pas 18 okt. ongesteld zou moeten worden. Klopt natuurlijk helemaal maar ik heb zo’n voorgevoel dat ik geen 14 dagen red, klinkt dat nu heel stom :?

jaaaaaaaaaah snips nu ook officieel een juni mama :dance: gefeliciteerd meid !!!

talulah ik zou t niet weten meid :? stel dat 18-10 je nod is hoelang zou dan je cyclus zijn :think:

tis echt ongelofelijk hoe hard t hier gaat :shock: er zijn al 13 zwangeren :o

nou de rest hophophop :mrgreen: misselijke hormoontjes*******blaasblaas :wink:

Ben ongesteld geworden…

Baal ontzettend…en denk dat ik voorlopig even niet meer zal posten…

Moet even afstand nemen!

xxx

Lautje :hug: Kan me voorstellen dat je nu helemaal in een baalstemming bent.

Nou volgende maand jij hoor!! We blazen met z’n alleen de hormonen naar je toe meid :-*

Nog geen nieuws van Brenda :? , jammer…moet nu naar m’n werk, lees dus morgen pas hoe het afgelopen is. Ben zo nieuwsgierig. ook naar de test van Renate.

Jeetje meiden, jullie gaan echt als een speer.

Ik geloof dat ik ook maar weer een augustusstopper word. :mrgreen:

Lautje, hier nog een extra :hug: .

Sterkte meid.

Lautje kop op…probeer positief te blijven! :hug:

hoi

lautje volgende maand is jou maand…

brenda we zijn nieuwsgierig…

ik ging net boodschappen doen,en ze waren in de winkel speculaas aan het bakken.

werd ik opeens uit het niets vreselijk :sick: :sick: .

nu ik thuis ben is dat over.

de hele dag heb ik honger,vreselijk.als ik iets gegeten heb,heb ik nog steeds honger.

wanneer hebben jullie de vk/gyn gebeld voor een afspraak?

trouwens de uitegerekende datum is volgens mij 22 juni

dus zet me maar in het lijstje

Biebs en Snips, van harte gefeliciteerd!!!

Lautje :hug: :hug: :hug:

Claudie, mooie buik al zeg…en wat een poepies van kiddies…

dat belooft wat voor deze spruit… :inlove:

meiden, ik word hier echt nerveus…

ben nog niet ongi (afgelopen woensdag nod waarschijnlijk)

Heb mooie doorzichtige afscheiding, geen kleurtje te herkennen…

Ben misselijk…

(maar ik heb nog steeds last van mijn oog na ongelukje vanmorgen, dus daar kan het ook van zijn.)(ik zie ook met dat oog helemaal wazig)

Ik heb net een test van mijn vriendinnetje nathalie gehad…

Gelukkig is Jeroen er niet, dus doe ik ook absoluut geen test…

misschien morgen of zondag en anders wacht ik nog tot volgende week…

Stel dat die test neg. is of ik word vandaag ongi…dan word ik gek…

maar ik denk zomaar dat het weleens goed kan zijn…

aarrgghh…

Hoi meiden,

Er zijn 12 zwangeren, want ik kan van de lijst gehaald worden.

Ik ben niet zwanger! De baarmoeder had ongeveer 4,5 mm dikte, normaal dus.

De baarmoeder zag er verder goed uit,de linkereierstok ook, maar mijn rechtereierstok niet.

Er zit een cyste hemorragisch. ( van 7 bij 4,8 cm groot. )

De follikel moet dus op springen staan, kan na het stoppen met de pil zelfs ongeveer 1 a 2 cyclussen langer doorgroeien voor het barst. Ik zal straks even berekenen hoelang mijn cyclus dan nog ongeveer kan duren voor mijn NOD plaatsvindt.

Ze hebben in mijn linkereierstok follikels gezien, dus ik ben in ieder geval niet in de overgang.

Er is voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan ( om het helemaal uit te sluiten en om te kijken of ik geen bmz heb) De test was negatief, eigenlijk dus goed.

Ik heb over 6 weken weer een echo. Indien de cyste er nog zit of gegroeid is dan heb ik een gesprek met de gynaecoloog.

Wederom breekt er dus een onzekere tijd aan.

Mijn opgeblazen buik dank ik dus aan die kolerefollikel/cyste en de testen, tja… ik denk dat iedere vrouw heel voorzichtig moet zijn bij het aflezen.

Ik voel me K*t, maar deels wel opgelucht dat ik eindelijk weet hoe het ervoor staat.

Ongelofelijk hoe mijn lichaam me in de zeik heeft genomen. Ik denk dat ik misschien meer last van hormonen had door de cyste/ groeiende follikel???

Afijn, ik zal misschien minder aanwezig zijn hier, maar misschien ook niet.

Wie weet barst de follikel snel, is de cyste dus weg en ben ik over 2 weken wel zwanger. Wie zal het zeggen.

Ik moet overigens direct aan de bel trekken indien ik veel pijn krijg of ziek wordt,want dan is er ( denk ik) een scheur in de cyste of verdraaiing van de eierstok)

X een verdrietige Bren.

Snips… meid, :: van harte gefeliciteerd!!! ::

Lautje… ik snap dat je enorm baalt, sterkte! :hug:

@Brendaatje wrote:

Snips… meid, :: van harte gefeliciteerd!!! ::

Lautje… ik snap dat je enorm baalt, sterkte! :hug:

Had je een pb gestuurd!

xxx

jezus, Bren… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen nu!!! Wat ongelovelijk k
t :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*

Aangezien ik vrij praktisch ingesteld ben en altijd probeer te relativeren heb ik al een plan van aanpak…

Ik ga zo even berekenen wanneer ik op zijn ‘laatst’ mijn NOD kan verwachten. ( en komt het niet, dan zie ik op de echo hoe het ervoor staat)

Ook loop ik straks naar de drogist om ovulatietesten te kopen ( die heb ik dus echt nodig), en gaan mijn vriend en ik de komende tijd veeeeel klussen.

Ik heb in ieder geval follikels, das 1! En das al mooi.

En… mijn follikel rijpt! ( dus ik hoef niet aan de clomid, toch?)

Erg vervelend is het feit dat cystes terug kunnen komen, wat onzekerheid geeft en de boel kan vertragen. :frowning:

Meiden ik voel me ontzettend leeg en verdrietig.

Met prikkende ogen zit ik nu achter de pc, maar jullie steun doet me goed!

Ik ga me vasthouden aan het plan, dat geeft rust en vertrouwen. Ook ga ik me weer wat meer op mijn hobby ‘pokeren’ storten ( kan ik redelijk) en ga ik op huizenjacht. ( we gaan op zoek naar wat groters. :wink: )

:-*

bren en lautje een dikke knuf!

snips en biebs gefeli!

voor de rest blijf ik duimen draaien.

hier gaat alles goed, ga vanaaf maar es sjoppen op wehkamp en otto…

weet iemand nog een winkel waar ze broeken in lengtematen verkopen??? heb van spijkerbroeken al lengte 36…en ben eigenlijk niet van plan met hoog water te gaan lopen…

zal ook de doos met kleren maar weer van zolder halen en eens kijken wat nog te dragen is voor de winter…eigenlijk allemaal zomerspul hahaha

Nou, ben weer een beetje afgekoeld… :wink:

We gaan op naar de volgende ronde, en zien wel waar het schip strand!

Met al die HCGtjes die hier rondvliegen, moet het toch zeker lukken!!

xxx