Augustusstoppers 2007, deel 3!!!

zo heb weer bijna weekend :dance:

tot vanavond en anders tot morgen

iedereen :thumbup: :thumbdown: voor mij :pray: :pray: :mrgreen:

Hello, zijn er weer!!!

Lautje wat een mooie jurk zeg!!! wow, helemaal mijn smaak.

En Niek, ben ook zo nieuwsgierig naar jou jurk!!!

Duimen draaien hier voor claudie en sooki hoor!!! :pray: :thumbup: :thumbup:

Julianatoren was ontzettend leuk. Matthijs heeft superschik gehad.

We zijn rond 3 uur weer weggegaan en dat was mooi optijd gezien de donkere wolken.

Ik zal even een paar foto’'s plaatsen.

OJA, ik zag net ook nog superschattige fotos van Isabelle en Sebastiaan :inlove: :inlove:

Hier een paar foto’‘s:

Zal binnenkort nog even andere foto;’'s showen van het park zelf, maar nu werkt het programma niet helemaal mee.

Kunnen jullie gelijk zien wie ik ben whahahahaha

Leuk! En je zoontje is echt een moppie :smiley:

lautje wat een mooie jurk zeg trouwen zit er bij ons helaas nog niet in (ruzie met schoonma)

ben wel in november jaar verloofd.

claudie wat een leuke kindjes zeg!!

minniemouse ook erg leuke foto’s heb hem net aan me vriend laten zien als we die kiddie’s zo zien kunnen we helemaal niet meer wachten!!

mo :kaars:

@Talulah wrote:

Dat gaat de goeie kant op sooki!!

Nou ik heb even mijn pasfoto onder mijn naam gezet :mrgreen:

je bent beeeeeldschoon Talulah :lol:

Lautje mooie jurk!! Ik had een amandelkleurige jurk met een klokkende rok en een strak korsetje erop met allemaal steentjes :inlove: Hangt ook hier zielig in de kast, maar voelde me helemaal top in mn jurk :inlove:

Claudia, verstopte neus heb ik ook, maar ik ben verkouden 8) Maar ik kan wel slecht slapen, lig al paar nachten wakker, én dat had ik wel bij Danté :pray:

Vergeet de overige foto’s!! Minniemouse wat een leuke foto’s! Leuk om jou en je zoontje te zien. Wat een knapperd is Matthijs :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: (jij ook uiteraard 8) :mrgreen: )

Claudie, jou stel heb ik natuurlijk al vaker gezien maar kan er niet genoeg van krijgen hoor!!! Knappe man en knappe dame heb je daar :inlove:

zo heej leuke foto’s heb ik weer voorbij zien komen!

mooie jurk ook en ben benieuwd naar de groene met goud…

je kapsel komt helemaal goed volgende week joh!

we blijven duimen draaien…laat die duiveltjes maar uitblijven!

vandaag mn eerste jankbui al gehad om niks…men begint t nu al…zucht…hahaha maar besloten dat het een avondje bankhangen wordt.

in de tent…jeetje dat je dat lukt zeg…(je buren dan he…)moet je wel overal sch**t aan hebben… vind het al erg als hier het raam openstaat…die gaat dan dus dicht.

de eerste echo staat gepland op 1 okt (op je verjaardag patries…hihihi) spannend hoor is nog wel 5 weken wachten, maar toch…

zeg ik ook altijd heske, ik wil mijn kind smerig terug hebben…hahaha

esther?? claudie?? sooki??

esther waar is ie eigenlijk??

en claudie en sooki morgen is de dag?? al ongi gevoel?? of zwanger gevoel??

ik heb ma di wo en vandaag pijn onder in buik

di slijmprop wo heel veeel slijm.

ik weet het niet meer zet mijn NOD dag ook maar op 13 sept.

kan je pijn in je buik hebben na je eisprong??

Minniemouse, leuke foto´s! :thumbup: Leuk om jouw gezicht eens te zien, en wat een mooi mannetje is Matthijs!! :inlove: :inlove: :inlove:

Bianca, ´t is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik zou proberen je ff niet teveel te focussen op je eisprong. Gewoon zo´n beetje om de dag proberen te klussen en je ongi afwachten… En als je halverwege september nog niet ongi bent misschien gewoon een keer voorzichtig testen… Als je steeds vanalles voelt en dan weer denkt dat het je ei is, dan loop je jezelf zo gek te maken dat je door de stress straks vergeet om zwanger te worden :wink:

Claudie en Sooki, morgen jullie NOD… spannend!!! Wanneer gaan jullie testen (vroeg Mevrouw Ongeduld :oops: )?

Ik ben mijn ongi nu alweer zat, zou bijna heimwee krijgen naar mijn spiraal :o Maar ja, ff doorbijten, dan kan over een dikke week het echte werk beginnen 8)

xHeske

Ja die ongesteldheid zit je na je spiraal niet echt op te wachten nee! :?

Superleuke foto’s van Sterre Heske!! :inlove:

Ik vind het ook heerlijk om ze zo lekker te zien genieten! :mrgreen:

Minniemouse, leuk jullie op foto te zien!! Wat een lekker ding is Mathijs!! :inlove:

Owwww, zijn er weer wat testers morgen? Jaaaaa!! Spannundddd!

Claudie, leuk jullie kids te zien! Prachtig stel ook zeg!! :inlove:

Lautje, idd een mooie klassieke jurk zeg!

De nieuwe avatars zien er ook weer prachtig uit. :mrgreen: 8)

Mijn buik voelt nog steeds wel anders dan anders, beetje opgezet gevoel en gevoeliger. Haha, volgens mij let ik er gewoon teveel op! 8)

Over iets meer dan een week wil ik testen hoor!

Vorige keer kon ik al 3 dagen voor mn NOD testen en was het al positief!

Dus dat moet nu ook gewoon weer he? :pray: :smiley:

OOooooh wat zie ik een bloedmooie kindjes voorbij komen zeg!!! :shock:

wat een lieve reacties zeg!!! :mrgreen:

Freggel, dus 1 oktober de echo??? Moet je haar/hem ook naar mij vernoemen hoor!!! whahahaha

Sooki/claudie, spannend vandaag!!!1 :pray: :pray:

Biebs, wanneer heb jij je nod dan??? (ik zag het zo gauw niet ergens staan, sorry)

Ik had hier gisteren een vreemd gevoel in de onderbuik. Ach, volgens mij maak ik mezelf gek.

Ik was bij Matthijs direct zwanger en nu hoop ik stiekem dat dat nu weer zo is. (ik moet beter weten natuurlijk)

Nog een week wachten voor mij!!!

Heske ik kan me zo voorstellen dat je je ongi nu alweer zat bent.!!!

Helemaal als het heftiger is dan anders en je wilt nu natuurlijk graag voor het eggie beginnen, dus WEG ongi…

Zo en nu moet ik even iemand ontdoen van het nodige chemisch afval… :sick:

ooooh miniemouse het zal toch wat wezen als het weer in 1x gelukt is!! Jullie zijn dan een super vruchtbaar koppel :mrgreen:

Ik heb niet zo bijzonder veel last gehad van mijn eerste ongi, ik kan me herinneren dat ik vroeger erge buikpijn en ook rugpijn had. Nu voel ik helemaal niks :think: en eigenlijk verbaasd me dat een beetje.

Zou idd wat wezen, maar ik betrap me erop dat ik er al een beetje op reken :oops: :oops:

Dus als ik volgend weekend ongesteld word, dan is het even een extra harde klap. (en misschien een goede straf voor mij)(ik wil teveel en te snel)

Wat ongi betreft, ik had met de pil NOOIT last. Sinds ik van de pil af ben is de ongi heviger, en ik heb wat buikpijn erbij gekregen. Rugpijn is trouwens nu wel weg!!!

En de eisprong voel ik meer en meer. De afgelopen keer deed het zelfs echt gemeen pijn. (tijdens de pilperiode nooit eisprong gevoeld, of heb je die dan niet???)

Minniemouse, ik doe dat ook hoor, ga er stiekem ook vanuit dat ik weer snel zwanger ben :doh: Vorige keer was ronde 2 raak, nu ga ik voor ronde 1 :mrgreen: Maar zal hier dus ook enorm tegenvallen als het na 2 keer nog niet raak is… erg hè… En dat terwijl ik héél dichtbij meemaak (schoonzusje) dat het ook níet kan lukken. Wil je nu niet aan denken natuurlijk… maar daar word ik vaak genoeg mee geconfronteerd, en nog ben ik zo naief dat ik denk dat het bij ons wel ff in 1 keer raak is :oops:

Ja Biebs, jij kan over een week al wel zo´n beetje aan testen gaan denken… Ik testte bij Sterre op mijn NOD, ´s avonds en die was in een paar seconden positief :smiley:

Maar eerst… Claudie en Sooki. :pray: … hoe staat het ermee meiden??? Ik vind het zo spannend!!!

xHeske

Ah gelukkig ben ik dus niet de enige die zo denk!! (hoopt)

Ik weet ook dondersgoed dat het langer kan/gaat duren. 2 collega;s van mij zitten al jaren in de medische molen en hebben het beide nu opgegeven, dus met dat in mijn achterhoofd…

Uhm, om dan maar weer van de hak op de tak de gaan hahaha.

Mocht ik nu niet ongesteld worden volgend weekend, dan ga ik pas maandag/dinsdag testen.

Stel dat ie toch later komt…

Ik test dan iig voooooor woensdag want dan is Matthijs jarig en ik wil niet de hele dag met het gevoel lopen zou het/zou het niet…

x

Goh spannend…ik zit hier helemaal mee te leven :mrgreen: