Ik zit nu op dag 26.
20% is inderdaad niet heel veel. Het heet niet voor niets een wonder als je zwanger raakt
@mariamaria wrote:
Ik zit nu op dag 26.Ah, ik begreep je verkeerd. Je schreef de 25e of 29e, ik dacht dat dat de cyclusdag was :doh: Maar je bedoelde de datum
20% is inderdaad niet heel veel. Het heet niet voor niets een wonder als je zwanger raakt![]()

hahaha ja inderdaad. sorry… niet duidelijk genoeg
Oke dus toch 20% he, best weinig dan. Moet je eerst nog goed gokken met het klussen rond de eisprong en dan heb je alsnog maar 20% kans.
Ja, en dan ben je zwanger geworden, dan moet je nog zwanger blijven
Ja dat ben ik helemaal met je eens ( heb me daar heel vaak zorgen om gemaakt ).
Ik ook wel, zeker tijdens mijn laatste zwangerschap, al wist ik al vanaf het begin dat het niet goed zat hoor. Maar toch, mocht ik weer zwanger worden dan probeer ik van het positieve uit te gaan.
Was dat gewoon een voorgevoel? Of merkte je het aan je klachtjes? Met hoeveel weken kwam je er eigenlijk achter?
Omdat ik 12 dagen na mijn positieve test een echo kreeg en die echoscopist zei dat ik net 1 dag over tijd was. Dat klopte al niet, de groei had verder moeten zijn. Vanaf toen wist ik dus al dat het niet goed zat. De echo’s daarna lieten ook steeds geen goede groei zien en uiteindelijk had ik dan een echo waarop het hartje niet (meer) klopte.
Oke zo, wel verdrietig hoor zoiets lijkt me :hug: . Trouwens waarom zo vroeg al een echo dan?
Omdat ik na de geboorte van mijn jongste nog niet weer ongi was geworden door de bv. Ik heb 1 x 5 druppels bloed verloren en dat was blijkbaar mijn ongi, maar pas 5 weken daarna testte ik positief.
Mijn bbm is gezakt en ik heb ongi krampen. Als ik morgen ongesteld word dan is mijn cyclus 23 dagen.
Oke zo.
En je denkt dat je ongi er aan komt :hug: , op welke dag van je cyclus had je je eisprong dan?
Dag 15. Dus het zou dan wel wat vroeg zijn he?
Hier even in de rust.
Afgelopen maandag zou ik naar het ziekenhuis voor bloedprikken op hormonen enzo, maar zat te trillen op de bank, misselijk en huilerig.
Ik wil het gewoon niet.
Ik ben weer met medicatie en de pil gestart, over een aantal maanden probeer ik weer eens van de medicatie af te raken, lukt dat een maand, dan stop ik met de pil en dan zien we het wel.
Ach Yanara, :hug:
Goed dat je niet over je grenzen heen stapt en dat je de lat wat lager legt. Ik hoop voor je dat je snel de rust kunt vinden die je zoekt en dat het je tzt lukt om een maand zonder medicijnen te kunnen. Sterkte!
Oh Yanara, wat vervelend allemaal! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je over een tijdje wel er voor kunt gaan. Dikke :hug:
Penelope, dat zou dan wel een te korte LF zijn he? Maar goed je ongi is er nog niet
Yanara :hug: goed dat je aan jezelf denkt hoor :hug: , neem je tijd en ik hoop dat je je over een tijdje beter voelt als je stopt met de medicatie ( en dat jullie een goede uitslag krijgen van je man ). Kom je hier tzt nog wel weer laten weten hoe het gaat?
Klopt Vlinder, maar ik ben al lang blij dat het geen 14-daagse cyclus is
Dat is zo
Ja, nu heb ik het idee dat er vooruitgang in zit. Oef.
En ik las net ook wat in een ander topic over een te korte LF door de bv, dus dat zou bij mij ook het geval kunnen zijn. Ik wil alleen niet stoppen of minderen met de bv, dus hopelijk toch beetje bij beetje een langere LF elke maand tot ie lang genoeg is :lol: