Augustus en September '09 stoppers. Gefeliciteerd Kim!!

Ja dat wachten is maar saai he :thumbdown:

Dat vroeg ik me ook al af Maria en ik denk dat we niet de enige zijn :mrgreen: Maar ik kan er verder niks over vinden.

ja idd ik ga ff googlen

Ik heb er vorige keer niet op gelet eigenlijk :think: ( toen ik zwanger was ). Zeg Maria als je nog iets wilt om op te letten, kun je ook de stand van je baarmoedermond gaan voelen he :mrgreen:

eh… die mag je me even verder uitleggen??

sorry ben nog beetje leek op ontdek-of-je-zwanger-bent-gebied :wink:

Als die net voor de NOD hoog ligt (dus diep in de schede) dan is dat een goed teken, want bij een menstruatie komt ie omlaag.

Maar Maria, jij kunt natuurlijk ook gewoon een testje doen :mrgreen:

Aan je bmm kun je ook van alles voelen, of je eisprong bijna is bijvoorbeeld :lol: . Dan zit hij heel hoog en voelt geloof ik zacht. Als je zwanger bent blijft hij meestal hoog zitten. Laatst had ik 2 dagen voor mijn nod een laag hangende bmm, toen had ik al een vermoeden dat mijn ongi zou komen.

Hier staat de basis wel mooi beschreven.

En hier ook.

Jij bent echt van de linkjes :lol: , ga ze nu even bestuderen ( je moet toch wat he in de aanloop naar je ei )

ooooooooooooooooooh maria heb je nog niet de neiging om alvast te testen met een ultragevoelige test?

@Vlinder83 wrote:

Jij bent echt van de linkjes :lol:

Ja, toen ik het plaatste dacht ik al , ik moet oppassen dat ik mensen niet vermoei met mijn linkjes :oops: Maar ik heb die zelf bij mijn favorieten staan omdat ik ze zo handig vind.

Lotte, toevallig nog iets tegen gekomen met google over hoe het slijm eruit ziet na een innesteling?

@lotte82 wrote:

ooooooooooooooooooh maria heb je nog niet de neiging om alvast te testen met een ultragevoelige test?
Klaproos heeft met een kruidvat test al 6 dagen voor haar NOD positief getest 8) En ik las dat genoeg anderen ook al 4 dagen voor de NOD positief hebben getest met een Kruidvat test. Volgens mij heb je daar dus niet eens zo’n dure ultragevoelige test voor nodig :thumbup:

ja eigenlijk wil ik voor de zekerheid wel een test doen en aan de andere kant wil ik ook wachten tot ik minimaal op een 28-dagen cyclus zit.

het is mijn eerste natuurlijke cyclus natuurlijk, dus kan ook zomaar langer duren voor ik ongi wordt. en áls ik al zwanger ben, dan zijn de goden me wel heel erg goed gezind geweest, want dan is het écht een toevalstreffer.

ik wacht in elk geval tot zaterdag dus…

Toevalstreffers bestaan ook he. . . :pray:

Erg knap van je Maria, dat je wacht tot zaterdag! Maar op welke dag van je cyclus heb je denk je je eisprong gehad?

penelope, nee niks over tijdens de zw alleen maar dat je dan vruchtbaar bent

Nu we het toch over dingen uitzoeken hebben, hoe zit dat eigenlijk met de kans op innesteling na bevruchting. Ik dacht ooit eens te hebben gelezen dat 20% van de bevruchte eitjes zich maar innestelt. Heb net wat zitten googlen maar kan dat dus niet weer vinden :think:

@Penelope wrote:

Erg knap van je Maria, dat je wacht tot zaterdag! Maar op welke dag van je cyclus heb je denk je je eisprong gehad?

De 25e of de 29e denk ik. Ik heb meestal een soort migraine-hoofdpijn als ik ongi moet worden of een eisprong heb. Heb ik op beide dagen gehad. En vruchtbaar slijm heb ik ook tussen deze dagen gehad.

Het zou op zich kunnen dus.

@Vlinder83 wrote:

Nu we het toch over dingen uitzoeken hebben, hoe zit dat eigenlijk met de kans op innesteling na bevruchting. Ik dacht ooit eens te hebben gelezen dat 20% van de bevruchte eitjes zich maar innestelt. Heb net wat zitten googlen maar kan dat dus niet weer vinden :think:

20% kans per maand idd… staat in mijn zwanger-zap-boek

@mariamaria wrote:

@Penelope wrote:

De 25e of de 29e denk ik. Ik heb meestal een soort migraine-hoofdpijn als ik ongi moet worden of een eisprong heb. Heb ik op beide dagen gehad. En vruchtbaar slijm heb ik ook tussen deze dagen gehad.

Het zou op zich kunnen dus.
Maar op welke dag van je cyclus zit je nu dan?

@mariamaria wrote:

@Vlinder83 wrote:

20% kans per maand idd… staat in mijn zwanger-zap-boek
Dat klinkt ook niet veel :frowning: