yanara, wat een onzekerheid he? ik kom je ff een knuffel brengen :hug:
squirrel, wat fijn dat je weer een normale cyclus hebt en maar hopen dat je ecceem onder controle blijft. en nu maar klussen dus hahahha.
Tigru, hoe is het met je? valt zeker niet mee dat je man zo ver weg is?
Penelope, hihi is het gelukt om je man toch nog in bed te krijgen?
janinepien, hopelijk was het een eisprong. of ben je al ongesteld geworden?
hier gaat het verder zijn gangetje.abigail vond het heel leuk op de peuterspeelzaal. mijn ouders zijn vandaag jarig. jaja allebei op dezelfde dag en even oud. hoe uniek is dat. en we hebben ze opgegeven voor een hiep hiep hoerataart van optimaal fm. dus ze zijn vanochtend op de radio geweest. was erg lachen. dus we hebben vanavond nog feest haahhaha.
Lotte, hebben je ouders elkaar daarop uitgezocht?? hahaha leuk zeg! Van harte gefeliciteerd! :dance:
nee niet eens hahhaha.
Dat is wel heel toevallig zeg op dezelfde dag en even oud!
Denk dat het een eitje is geweest want ik ben niet ongesteld geworden . Dus blijven duimen hihihi
Kun je dus een NOD prikken
Lotte, leuk dat je het voor elkaar hebt gekregen om ze op de radio te krijgen.
@Janinepien wrote:
Denk dat het een eitje is geweest want ik ben niet ongesteld geworden. Dus blijven duimen hihihi
:thumbup:

Doe ik voor je!
Hier is het afwachten… ik heb een beetje gevoelige (.)(.) sinds gisteren, dus verwacht eigenlijk deze week ergens ongi te worden.
ooooooooooh het was zo leuk op de radio. we hebben nog een grapje gemaakt. mijn moeder is met haar vriendin pas een weekendje weg geweest naar maastricht. en die vriendin heeft dus niet veel geslapen. terwijl ze nog in bed liggen zegt die vriendin tegen mijn moeder volgens mij hebben we een waterkoker op de kamer. luister maar hij staat aan. zegt mijn moeder nee dat was ik. was mijn moeder dus gigantisch aan het snurken hahahh. dus zei de man van de radio. wat heb jij toch met een waterkoker? volgens mij kun je die heel goed nadoen. zou je dat nog 1 keer willen doen? dus mijn moeder lachen als een gek. nee dat lukt niet op commando zei ze hahhhaha. en die vriendin had het gesprek van de radio opgenomen en het bandje meegenomen savonds naar het feest. dus konden we met zijn allen nog ff nagenieten hahahha.
ik had gister slijm. wil dat zeggen dat je dan een eisprong hebt? en vrijdag heb ik geklust. dus ben benieuwd.
Grappig verhaal Lotte.
Dat slijm zegt dat je in de vruchtbare dagen zit. Misschien minimaal om de dag klussen?
Hoe gaat het verder met iedereen?
Lotte dat duidt meestal op een naderende eisprong. Het is van dat draderige slijm dan in je vruchtbare dagen.
Hier alles goed, ben aan het wachten he :lol: . Vandaag zouden mijn testjes binnenkomen, maar ze zaten niet bij de post. Hoop dat ze er morgen zijn, wil zondag beginnen met ovu testjes.
Mijn kleine manneke is ziekjes, dus het was laat gister , vanmorgen vroeg er uit om te werken, ben nu wel moe.
Ja, dat wachtbankje is aardig vol he. Maar we zijn ook nog maar net begonnen natuurlijk.
Vlinder, maria en squirrel heb jullie Pb ontvangen, zal het woensdag-avond of donderdag even doen. Moet zo weer weg, vanavond ook en morgen hele dag werken
Ik heb afgelopen vrijdag last van mijn buik gehad, wat krampen en vervelende steken en hele dag zo’n zeurderige buik. Nu, op nu en dan een zeurend steekje na geen last meer.
Moet me ook inhouden om niet eerder te gaan testen, maar wil het wel proberen uit te stellen tot na NOD. :shifty:
Ben dus heeel erg beniewd deze ronde
Vlinder, beterschap voor je mannetje en voor je het weet moet je weer druk aan de “klus” :mrgreen:
Lotte, ik zou als jullie dat kunnen opbrengen idd om de dag klussen, want stel dat je gister je ei hebt gehad dan kán het zijn dat het eitje wel bevrucht word, maar dan moet de sperma van je partner wel zolang in leven blijven, en dat is niet altijd.
O en ze zeggen dat wit doorzichtig slijm waarvan je draden kan trekken :sick: :mrgreen: vruchtbaar slijm is, dus dezelfde kleur als rauw eiwit.
Maria, hoe is het nu met je, gaat het al wat beter? :hug:
Janine, ik duim op een bevrucht eitje voor jullie (heb je trouwens nog opnieuw getest na de vorige of niet?) Kan me voorstellen dat je toch hoopt al zwanger te zijn :shifty:
Squirrel, hopelijk gaat het goed en kun je zonder de medicijnen voorlopig
Fietje, hoe is het met je? Heb je nog wat van de potentiële kopers gehoord??
Tigru hoe is het met jou? Zal niet meevallen denk met je partner daar en dan die berichten van de laatste dagen :hug:
Groetjes Amaya :-*
Amaya, lief dat je er naar vraagt!
vanmorgen melde de makelaar dat ze vrijdag een tweede bezichtiging komen doen met een aankopend makelaar erbij!
klinkt veelbelovend!
ook hebben we woensdag andere kijkers… ben blij dat er weer wat intresse komt voor het huisje!
hier verder nog geen ongi te bekennen. als de ongi na 14 september komt, dan kunnen we gelijk voor het echie! komt ie eerder dan moeten we nog even wachten…
Dus ik hoop van harte dat het nog even duurt!
er zijn trouwens al best een aantal meiden die serieus kunnen gaan testen he??? spannend hoor!
O ja, voor het lijstje… ik ben inmiddels 29 geworden!
Yanara, hoe gaat ie? Al wat minder in de war?
Amaya, ga je écht wachten tot na je NOD? Knap!!
Fietje, spannend hoor, ik hoop voor je dat je snel een serieus bod krijgt.
Ja, volgens mij ook, het wordt volgende week een drukke NOD week:
eerst Amaya,
dan Maria (of was je al gestopt met proberen voor de eisprong?),
daarna Tigru en ik,
dan Janine,
dan Lotte en misschien ben ik nog iemand vergeten? Sorry
:oops:
Hallo! Even een kort berichtje hiervandaan. Het gaat de goede kant op. Ik weet nu wat er met mij is, en heb ook meer zicht op de medicijnen en weg naar herstel. Ik moet in elk geval nog wachten tot ik één medicijn heb afgebouwd. De anderen kunnen niet zoveel kwaad gelukkig.
Desondanks is het qua NOD nog wel even spannend, want er is wel een heel klein ieniemienie-kansje. Hoewel ik meer geloof dat ik uiterlijk eind deze week m’n ongi krijg. Maar we zullen zien.
Ik ben wel beniewd of we in onze groep al positieve testers hebben deze maand! Ik
voor jullie!!
Kleine kansjes zijn ook kansjes
Fijn dat je duidelijkheid hebt Maria. Hoe lang moet je dat ene medicijn nog slikken?
O wordt het volgende week zo spannend, leuk dan heb ik wat te doen tijdens het wachten :mrgreen: . Kan ik hier steeds komen spieken.
Fietje, hoop dat de kijkers koper gaan worden! Wij gaan ons huis binnenkort ook in de verkoop zetten.
Amaya, als je dat gaat lukken, testen na je NOD :lol: . Ik ben daar veel te nieuwsgierig voor ( plus dat ik bij mijn zoontje een aantal dagen voor de nod al positief testtte ).
Overigens, ik ben nog steeds ongi. Best wel hevig geweest ook, lek steeds door :sick: . Is weer even een ander soort ongi dan die met pil of bv.
@Penelope wrote:
Kleine kansjes zijn ook kansjes
Fijn dat je duidelijkheid hebt Maria. Hoe lang moet je dat ene medicijn nog slikken?
Zeker nog tot half oktober, maar heb de wens ook met de arts besproken en hij wil er volgende afspraak op terugkomen om te kijken of het al kan.