Hihi Vlinder, zou wel leuk zijn he!
Vanmiddag heb ik een echo gehad om te kijken of de baarmoeder helemaal schoon is na de curettage. En ja, spik en span :dance: De gyn zei dat we wat haar betreft weer mochten proberen om zwanger te worden 8)
Goed nieuws Penelope! :thumbup: Succes dan maar
Penelope, dat is goed nieuws :dance:
Ja, ik had er al op gehoopt dat het helemaal schoon was, maar door dat op en af vloeien was ik toch even gaan twijfelen. Eierstokken zagen er ook prima uit, ze zei dat ze niet kon zien of er net een ei was gesprongen, dat ze het op zich wel zou moeten kunnen zien als er één op springen staat maar dat was niet het geval. Maar ja, dat had ik ook niet verwacht :lol:
Hehe, dat lijstje :mrgreen: Bij de NOD dag van Kylie: Kylie waar ben je?
Ik zal Kylie even een pb sturen, misschien krijgt ze dan een afschrift in haar e-mail.
Wat gek, de pb blijft in de outbox staan ipv de sentbox.
Dat betekend dat ze hem niet gelezen heeft, ik heb er een week terug ook al 1 gestuurd :think:
Ah ok, jammer.
Poeh, wat gaat dat schrijven hard!!! :shock:
Ben nog niet helemaal bijgelezen, dus ff een korte (ego) reactie…
Lief jullie reacties op mijn berichtje!! Ik heb gisteren onwijze steken gehad en buikpijn. Zo heb ik het echt in geen tijden gehad… Ik dacht dus, ahaaa daar komt de ongi! Maar die is er niet en de pijn gaat weg. Mijn afscheiding is stroperig, dus misschien een eisprong!!! We hebben in elk geval ff geklust vandaag, dus wie weet…
Tjongel, lastig hoor geen ritme :think: .
Klussen kan geen kwaad in elk geval :mrgreen:
hahaha zeker niet
hier ook weer voorzichtig aan de klus. helaas wel met cd’s. en wat is dat ráár na zoveel jaren zonder! echt vies. bah… rubberlucht enzo… niet echt bevorderlijk voor de romantiek, wel goed voor gekke bekken en slappe lach in bed. gezellig is het in elk geval wel. hoop dat we ze snel weer in de kast kunnen laten.
Hey meiden,
Zo, je bent even weg, en we zijn zo weer wat pagina’s verder.
Hier gaat het onrustig, we vinden het allebei maar niets zo.
Ik wilde wel dat we nu twee weken verder waren, dan wisten we gewoon meer. Door de slechte nachtrusten en de spanning ben ik zo labiel als weet ik niet wat. Dit is ook niets zo.
Oh Yanara, wat vervelend. Kan me indenken dat je wilde dat het 2 weken verder was. Als ik kon zou ik de tijd even voor je vooruitspoelen.
Voor nu een hele dikke :hug: voor jullie!
Maria, dat vind ik ook maar niks. Ik duim voor je dat het snel weer zonder mag.
Niet zo gek Yanara, dat je wat labiel bent nu. Ik hoop dat jullie nog wat kracht over hebben om elkaar wat te steunen.
Janinepien, :think: misschien toch nu dan je ei gehad? Of is je ongi wel doorgekomen nu?
Maria, ja cd’s ik vind ze ook maar niks Wij gebruikten ze tijdens de bv periode, maar was blij toen we weer zonder konden.
Yanara, kan me zo voorstellen dat de dagen voorbij kruipen, die onzekerheid is niks :hug:
Heb eigenlijk niet veel bijzonders te melden. Heb weer nieuwe ovutestjes gekocht. Ga ze nog 1 maand gebruiken, om te checken of ik inderdaad op het slijm af kan gaan. En nu niet al te vroeg beginnen met testen, anders zijn ze voor het ei al weer op :lol:
Ja, zo heb ik dat ook gedaan Vlinder, via die ovutesten de signalen van je lichaam kunnen inschatten. Erg handig! Hoeveel heb je er? Ik had er 10 en heb er dus 8 nodig gehad, was blij dat ik gewoon genoeg had. Want toen ik dacht dat mijn ei was geweest ben ik wel stug door blijven testen en dan toch raak. Is het toch weer net even anders en als de testen op waren geweest had ik het dus verkeerd ingeschat.
Penelope, ik heb er 6 en ga beginnen op de dag dat mijn slijm veranderd. Zal gok ik zo rond dag 11 zijn.
Hier zijn de :twisted: :twisted: gearriveerd, weer een cyclus van 28 dagen dit keer, dus die van 21 is hopelijk eenmalig geweest. Vanaf volgende week kunnen wij er dus ook voor gaan…heb helaas wel een kleine terugval met eczeem etc gehad dus hoop dat het door kan gaan ivm zalf e.d.
Zou jammer zijn als we gelijk de eerste ronde moeten overslaan!
Ga ff een banner inelkaar knutselen!
Squirrel, mooie cyclus weer! En succes de eerste ronde kan beginnen :dance:
Squirrel, ik hoop dat het meevalt met het eczeem en dat jullie volgende week dus de 1e ronde in kunnen gaan.
Vlinder, ja, zou vroeg genoeg moeten zijn. Ik was ook wel erg vroeg in de cyclus begonnen, maar ja, ik dacht zul je net zien, begin ik later spot ik helemaal geen ei en ga ik me afvragen of die dan daarvoor nog is geweest :roll: